Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har googlet meg selv og er sjokkert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 18:19   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

13 sider som inneholder nåværende navn. Mye jobb, noe fag og en sak fra 2004 som av en eller annen grunn alltid havner høyt i alle søk med mitt navn i det. Jeg får også en del treff på gammelt navn. Ikke noe jeg ikke kan stå inne for.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:22   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Med tanke på trådens tittel: Dersom du ble sjokkert er det vel på tide å tenke gjennom nettbrukere og hva du sier hvor? Det kan jo ikke komme som en overraskelse at mye er tilgjengelig? Det er jo på ingen måte noe nytt Google har begynt med ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:24   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Jeg har ørtifjørti sider med skattelister, en del facebooksider, noen roller i næringslivet svært lite jobbting og en og annen vg- greie jeg visst har underskrevet en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:26   #24
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Mange sider som kom opp. Dei fleste er knytta til firma, nokon til politikk og nokon til facebook. Ikkje noko som overraska meg.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:27   #25
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Jeg fyller 6 sider på google. Det meste er jobbrelatert.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:29   #26
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Nesten 9 sider med meg selv, men mye skattefjas ol.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:31   #27
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Jeg brukte å ta endel plass men en litt roligere profil og en svært aktiv navnesøster gjør at jeg i dag er nokså nøytral på Google. Det er virkelig helt greit kjenner jeg.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:41   #28
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Det er ikke mye som dukker opp, noe i forbindelse med fotballklubben til ungene hvor jeg er aktiv leder, ellers er den en annen dame med mitt navn som stadig stikker hodet frem.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:56   #29
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Ca 670 treff. Skatt, telefonkataloger, jobb og noe knyttet til hobbyer.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:08   #30
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.406
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Jeg måtte sjekke en gang til, og tok med byen jeg bor i i søket. Det kommer opp noen linker til foto.no hvor jeg har lagt ut bilder, det kommer opp at jeg er leder i en forening, samt endel skattelistegreier, og noen boligoverdragelser. Jeg skal begynne å søke jobber nå, og har ingenting å frykte ved eventuelle google-søkende arbeidsgivere. Har ikke mitt fulle navn på facebook, noe jeg kjenner er veldig greit.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:09   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Her er det også litt bildelinker, skattelister, litt fra noe jeg har kommentert på FB etc. Ikke noe skumle greier akkurat.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:10   #32
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Skjønner at jeg lever et voldsomt uinteressant liv,for jeg kommer ikke engang opp i skattelistene. Trodde jeg hadde et litt sjeldent navn,men det viser seg at jeg har en navnesøster i en annen kommune,og det er hennes navn som kommer opp i skattelistene. Så,googling av navnet mitt ble veldig lite relatert til meg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:15   #33
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

30 sider på "fornavn etternavn" (og jeg er den eneste med akkurat den kombinasjonen), for det meste en blanding av fagartikler jeg har skrevet, oppgaver jeg har vært veileder eller kontaktperson for, åpne sosiale medier og skattelister.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:16   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

På et søk på fornavnet og etternavnet mitt kom det opp 44 sider (det er ikke noen andre i Norge med navnekombinasjonen min), men det kom jo opp masse treff på feks. byen i Italia med samme navn osv. Mye info om bloggen min osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:16   #35
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Skattelister, telefonkatalog, jobb, noen klubber og lag, og Google+. 4 sider før det dukker opp andre med samme etternavn.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:40   #36
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Ca. 10 sider av mine treff har yrkestittelen min helt feil, saa om du googler meg vil du tro jeg er professor. Det er jeg ikke. I alle fall ikke paa en stund ennaa...

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:46   #37
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Kanskje det er søketreff fra fremtiden, Ulvefar!? Du vet den Google-gjengen, de lager jo stadig noe nytt!

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:54   #38
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kanskje det er søketreff fra fremtiden, Ulvefar!? Du vet den Google-gjengen, de lager jo stadig noe nytt!

Det ville vaere kult..
Men jeg er redd sannheten er mer prosaisk: For et par aar siden ble jeg intervjuet av National Geogrphic om noen jobbting, journalisten gikk ut fra at jeg var professor, og det er avsindig mange "nyhets"-nettsteder fra Beijing til California som mer eller mindre cut & paster fra NG... Jeg proevde aa faa loennsforhoeyelse basert paa at jeg aapenbart var steget i gradene, men uten hell. Darn.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:57   #39
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Masse med mitt navn, men det er ikke noe sjokk da. Var klar over det. Det dreier seg om bilder jeg har lagt ut på blant annet foto.no. Ikke noe farlige greier.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 20:01   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

Når jeg billedgoogler meg selv kommer det opp bilder av mange av dere. Og noen av meg, og mange som jeg ikke aner hvem er.

Jeg tror det er de av dere jeg har på google+ ?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no