|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har googlet meg selv og er sjokkertIkke så mye snusk akkurat, men mitt navn fyller 7 sider med treff på google. Mye gamle greier.
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert16 sider her, men det er jo omtrent 10 sider med skattelister av ymse slag.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg får opp bare et innlegg av meg på google jeg
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert8 sider før det begynner å dukke opp andre, med mitt nåværende etternavn. Det er mye gulesider/people/wossname, og en god del jobbrelatert.
|
|
|
#5 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert5 sider før andre med mitt etternavn kommer inn i bildet. Mye er enkeltmansfirmaet, skattelister og delvis fra jobben min.
|
|
|
|
#8 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertRundt 10 sider på meg, men bare kjedelige saker som skattelister og ørten registreringer vedr. yrket mitt. Innimellom fant jeg info om vårt husskjøp for 11 år siden, underskriftskampanje mot kraftlinja som de vil bygge tvers over Vestlandet samt en påmelding på skikurs type skøyteteknikk (som jeg var 30 min for sen til få plass på).
|
|
|
#9 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertPå mitt fulle navn er det 10 sider. Men jeg har fire navn, to fornavn og to etternavn, så 8 av de 10 sidene er navnene mine stykket opp og inneholder sider med alle navnene på samme side, men ikke på samme person. De resterende 2 er skattelister, link til arbeidsplassen min (vi er listet med e-post) og gule sider.
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertSøker jeg på navnet mitt så får jeg stort sett side opp og ned med info om andre enn meg selv. Og litt om meg selv også, da, når jeg søker med mellomnavnet mitt. Skatten, en rolle i næringslivet, noe politiske greier - ganske lite. Mine navnsøstre er aktive i KrF, driver med spåing i krystallkuler og sånt. Hvorfor kan jeg ikke ha navnsøstre som gjør litt kulere ting?
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg får opp treff på facebook (og har fått bekreftet at ingen informasjon annet enn bildet kommer opp ved søk) og skattelistene, og det er det.
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertOversikt over Nessie sine roller, antall relasjoner og styrescore verdi i det norske næringslivet.
|
|
|
#14 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertSeks sider. Nesten utelukkende skattelister og telefonbokoppføringer, et par treff med litt mer mat, og et par Facebook-treff fordi jeg liker siden til en lokal bedrift med åpen profil.
|
|
|
|
#16 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertHm. 46 sider (458 hits) her og det er ikke engang noen i hele verden som har det samme navnet som meg. Shit...
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertMasse sider om meg. (43 sider med mitt navn, men ikke alle er meg, da.) Men jeg har et par blogger og et enkeltpersonsforetak (som gjør at jeg figurerer i ymse bransjeregistre og FINN-søk), jeg har navnet mitt i en del bøker som dukker opp i bokhandler og forlag og biblioteker, jeg er på Twitter og Facebook og har mange hundre Usenet-innlegg som også er indeksert i Google, så det er ikke så rart.
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert5 sider. 4 sider med fb, skatt og telefon/adresse-info.
|
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg gadd ikke å lese så langt at jeg kom til noe som handlet om meg selv. Jeg har tydeligvis en navnesøster som driver med mye firma-greier, men det er obvious at det ikke er meg, for hun har et navn foran som jeg ikke har.
|
![]() |
|
|