Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har googlet meg selv og er sjokkert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 18:15   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har googlet meg selv og er sjokkert

Ikke så mye snusk akkurat, men mitt navn fyller 7 sider med treff på google. Mye gamle greier.

Enn dere andre? Tar jeg normalt mye plass med min normale/lett utadvendte jobb eller var det der litt mye?

Gammel 04-02-12, 18:18   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert

16 sider her, men det er jo omtrent 10 sider med skattelister av ymse slag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:21   #3
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg får opp bare et innlegg av meg på google jeg

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:26   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

8 sider før det begynner å dukke opp andre, med mitt nåværende etternavn. Det er mye gulesider/people/wossname, og en god del jobbrelatert.
Det kommer f.eks. opp en del konferanser jeg har deltatt på. Fine greier, for det dytter alt pampe-arbeidet mitt nedover på listen og gjør det mindre synlig.

Gammel 04-02-12, 18:29   #5
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

5 sider før andre med mitt etternavn kommer inn i bildet. Mye er enkeltmansfirmaet, skattelister og delvis fra jobben min.

Gammel 04-02-12, 18:30   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del er det publiserte faggreier som tar plass. Ikke noe jeg har noe i mot.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:31   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

To sider.
Skattefjas, to overdragelser av eiendom, en etsy-side.

Gammel 04-02-12, 18:37   #8
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Rundt 10 sider på meg, men bare kjedelige saker som skattelister og ørten registreringer vedr. yrket mitt. Innimellom fant jeg info om vårt husskjøp for 11 år siden, underskriftskampanje mot kraftlinja som de vil bygge tvers over Vestlandet samt en påmelding på skikurs type skøyteteknikk (som jeg var 30 min for sen til få plass på).

Ingen spreke innslag fra denne kanten med andre ord!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:39   #9
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På mitt fulle navn er det 10 sider. Men jeg har fire navn, to fornavn og to etternavn, så 8 av de 10 sidene er navnene mine stykket opp og inneholder sider med alle navnene på samme side, men ikke på samme person. De resterende 2 er skattelister, link til arbeidsplassen min (vi er listet med e-post) og gule sider.

På bare første fornavn og siste etternavn, er det mange, mange sider. Det er ikke det mest uvanlige navnet. Veldig få av linkene er til meg. Det er noe linked in, en Facebookgruppe jeg er med i og en julekonsert jeg var med på.

Gammel 04-02-12, 18:41   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søker jeg på navnet mitt så får jeg stort sett side opp og ned med info om andre enn meg selv. Og litt om meg selv også, da, når jeg søker med mellomnavnet mitt. Skatten, en rolle i næringslivet, noe politiske greier - ganske lite. Mine navnsøstre er aktive i KrF, driver med spåing i krystallkuler og sånt. Hvorfor kan jeg ikke ha navnsøstre som gjør litt kulere ting?

Gammel 04-02-12, 18:45   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg får opp treff på facebook (og har fått bekreftet at ingen informasjon annet enn bildet kommer opp ved søk) og skattelistene, og det er det.

Digresjon: Jeg oppdaget til min store overraskelse at jeg har en navnesøster, og det attpåtil her i Oslo og i samme bydel. Grunnen til at jeg fant det overraskende er at jeg nå har mannens etternavn, som er såpass sjeldent at det er beskyttet, noe som igjen betyr at alle med det etternavnet tilhører samme slekta. Og at hun da i tillegg hadde samme fornavn som meg - What are the odds ...

Gammel 04-02-12, 18:46   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

5 sider på meg, det meste er skattelister, resten er noen kommentarer på fbsider(uteunger f.eks.)+underskrift forå bevare ett sykehus.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:47   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oversikt over Nessie sine roller, antall relasjoner og styrescore verdi i det norske næringslivet.
…. var en link

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 18:51   #14
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Seks sider. Nesten utelukkende skattelister og telefonbokoppføringer, et par treff med litt mer mat, og et par Facebook-treff fordi jeg liker siden til en lokal bedrift med åpen profil.

Gammel 04-02-12, 19:00   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor har jeg så mange da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:06   #16
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hm. 46 sider (458 hits) her og det er ikke engang noen i hele verden som har det samme navnet som meg. Shit...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 19:07   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masse sider om meg. (43 sider med mitt navn, men ikke alle er meg, da.) Men jeg har et par blogger og et enkeltpersonsforetak (som gjør at jeg figurerer i ymse bransjeregistre og FINN-søk), jeg har navnet mitt i en del bøker som dukker opp i bokhandler og forlag og biblioteker, jeg er på Twitter og Facebook og har mange hundre Usenet-innlegg som også er indeksert i Google, så det er ikke så rart.

Gammel 04-02-12, 19:09   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

5 sider. 4 sider med fb, skatt og telefon/adresse-info.

Gammel 04-02-12, 19:14   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gadd ikke å lese så langt at jeg kom til noe som handlet om meg selv. Jeg har tydeligvis en navnesøster som driver med mye firma-greier, men det er obvious at det ikke er meg, for hun har et navn foran som jeg ikke har.

Gammel 04-02-12, 19:15   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åpne facebook-sider er en sikker treff på Google.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.