|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Ja vi har en drøss etter tvillingene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?I overgangen mellom DS og DSi ble det innmari vanskelig å få den der lille brikken med alle spillene på til å funke. :bidrar: |
![]() |
![]() |
#23 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Åh akkurat en sånn tråd hadde jeg tenkt å starte.
Sist redigert av star : 14-09-10 kl 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?
Det er fordi DSi har skikkelig kopisperre i forhold til DS/lite
![]() |
![]() |
#25 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
huff, jeg har vel neppe vært i en tråd hvor jeg har følt meg dummere, men igjen: Hæ? liten brikke? Hva er det dere prater om?
![]() |
#26 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Alle våre 4 barn har hver sin Ds Lite. De er fra 4 til 10 år gamle og de er storfornøyde med den.
![]() |
#27 |
Passiv
|
Joa. Det går fint. Det er den lille dingsen man setter inn med de kopierte spillene som søren ikke er til å få i gang på DSi. |
![]() |
![]() |
#28 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
ah, vi har ingen kopierte spill, og ingen dings...
![]() |
#29 |
I endring
|
Tror man må ha egent DSi brikke, for på vår DSi funker brikken så bare det.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?TurboTrollet fikk xl etter at hans DsLite gikk i tusen knas (ikke hans skyld). Den store skjermen er fantastisk mye bedre enn Storesøsters lille Ds-skjerm. Men til en fireåring ville jeg kanskje ha sett på økonomien, og satset på en Ds Lite i stedet, siden de blir utsatt for ganske hard behandling, og ikke nødvendigvis varer så fryktelig lenge. |
![]() |
![]() |
#31 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Jeg ville ikke valgt hvertfall. En fireåring har små hender og jeg innbiller meg at XL kan bli litt stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
I endring
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Man tar f.eks en slik http://www.nordicimport.com/butikk/i...oducts_id=1413 også søker man på DS rooms på hvilken som helst torrent side.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Vi kjøpte DS Lite til femåringen etter mye resarch. Super Mario er spillet som må være med har jeg skjønt, det er det alle barna spiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Oppdatering: Jeg spurte fireåringen om han ønsket seg sånn som har kamera eller sånn som har grønn farge og da sa han "Kamera!" Kompisen i barnehagen som har DS fra før av har også med kamera. Så da blir det DSi og ikke Lite.
![]() |
#35 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Nintendo Ds lite, perfekt som første spillkonsoll |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo: DSi XL eller DS Lite til fireåring?Jepp, og den heter DSi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Med fare for å okkuperer tråden; kan man ta backup av spillene også? Og hvordan gjør man det? Altså overfører man de spillene man har til en slik brikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Crazy Cat Lady
|
Nei, vi støtter ikke opp om piratkopiering her i huset heller, kun kjøper kun originale spill.
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
|
Det kan man, for mine to linker som bare det. Storebror har DSi og lillebror DS Lite. |
![]() |
![]() |
|
|