|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg dånte da jeg var innom en salong i den derre avisveien (Akersveien? Nei? Hva heter den nå igjen?) i Oslo i 2008. Da fikk jeg beskjed om at en enkel klipp av guttungen min på nesten fire år var kr 720,-. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?
Ja, jeg er minimum to timer hos frisøren, og får ofte massasje, håndskrubb og litt kuring, i tillegg til farging, vasking og styling. En gang fikk jeg cava også.
|
|
|
#23 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Akersgata var det! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg ser for meg at det er mer krevende å klippe et barn enn en voksen så jeg reagerer ikke på at det kan koste litt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?For en 11-åring og en 5-åring betaler jeg 6-700 kroner når jeg klipper dem samtidig. Begge har korte greie frisyrer og jeg synes det er i overkant dyrt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Hos den lokale frisøren betaler jeg 150,- for barn under 12 år. Dette er i Oslo. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Syne 250 er mye. For bare 2 år siden betalte jeg 170 på samme sted.
|
|
|
|
#28 |
|
er her
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Hos den ene frisøren størsten har vært hos en gang (skolestartklipp) betalte vi 250 for. Står på siden deres at barneklipp koster 200-300kr.
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg betalte 350 kr. for eldste hos Nikita sist, og synes det er for dyrt. På det lokale senteret her koster det 250 kr, men det har aldri blitt bra når vi har klippet dem der.
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?I følge mine naboer skal det være billig å klippe barn på Nikita. Stemmer ikke det altså?
|
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?
Vi var på Nikita på City Lade i Trondheim, og der kostet det ihvertfall 350 kr. Ikke ble det bra heller.
|
|
|
#32 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Betaler ca 250-300 per stykk for de tre yngste hos min flinke frisør. Storebror på 15 går et annet sted, har gjort det i flere år, og betaler rundt 400 kroner hver gang. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Liker ikke Nikita. Aldri blitt fornøyd der og nå er det mange år siden jeg sluttet å bruke de.
|
|
|
|
#35 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg skjønner jeg ikke skal klage.
|
|
|
|
#36 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg syns ikke det bør være mer enn 300 kr.
|
|
|
#37 |
|
Unik
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Dei tre frisørsalongane som er her, tar alle 300,- for ein klipp av ungane. Noko som eg synes er alt for dyrt. Hjå jentene så er det så vidt litt stussing av flisane. Så eg gjer det sjølv. Ikkje like fint, men mykje billigare.
|
|
|
#38 |
|
Trapper opp igjen !
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Tror jeg betaler 275 for ham under 12, og 325 for ham på 12 år. Hos Josefssons. HIs salong høres ut som noe minsten ville digge, og så sant de også klippet pent ville ikke prisen avskrekke meg !
|
|
|
#40 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Kam kr 10, saks kr. 200. Mann og tre barn som klippes. Hm ganske mange tusen etterhvert. Mer til mor som selvfølgelig går til frisør. :glise:
|
![]() |
|
|