|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Party! Fester du ofte?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Helt enig. Jeg er over førti, med unger og mann og nok av alene/hjemme/kosekvelder, men jeg er på nivå med Scarlett når det gjelder rusbruk tror jeg. Brisen en gang eller to hver måned, og et par litt saftigere runder hvert halvår.
|
|
|
|
#3 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Party! Fester du ofte?Når anledningen byr seg, er jeg glad i en fest. Nå er 40-årslagene i gang i vennegjengen, og forrige året var en höjdare på festfronten; 3-4 førtiårslag med høy (dog dannet
Sist redigert av leliane : 24-09-10 kl 14:54. Årsak: svarte ikke på alt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Party! Fester du ofte?Ikke mye til festing her i gården.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Party! Fester du ofte?Sjeldnere nå enn før, så ofte kan jeg vel ikke si, men synes absolutt det er hyggelig med fester. Om jeg fester så mye varierer vel, jeg kan fint være på fest uten å drikke særlig mye og er sjelden spesielt dårlig neste dag. Noen unntak er det selvsagt, men jeg gidder ikke å få halve helgen ødelagt, så generelt sett tar jeg det roligere enn før. Jeg blir nok mer og mer glad i roligere former for sosialt samvær, også fordi jeg ser vennene mine alt for sjelden og gjerne vil prate med dem. I sånne sammenhenger kan jeg godt drikke noen glass vin, eller la være, alt ettersom. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Party! Fester du ofte?Nei jeg har nok festet fra meg i min ungdom, kan man si |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester og er på byen kanskje 5-6 ganger pr år. Skulle gjerne vært enda mer sosial på det feltet, men for mye av det gode er ikke bra, det heller. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Party! Fester du ofte?Ca en gang i måneden er jeg ute en tur og drikker vin/øl sammen med gode venner. Enten på restarurant eller hjemme hos folk. Jeg er sjelden redusert dagen etterpå, og jeg vet ikke om det går inn i definisjonen fest.
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Jeg syntes ikke fyllesyk = man har festet. Jeg er sjelden redusert dagen etter jeg også, og kan ha fått i meg en del for det. Andre ganger kan man bli litt sliten, men ikke ha drukket noe særlig. Dagsform spiller mye inn. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester aldri. Jeg fikk barn før alle vennene mine, og de glemte til slutt at jeg eksisterte etter x antall år graviditet og amming.
|
|
|
#14 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Party! Fester du ofte?fester aldri jeg...
|
|
|
|
#15 |
|
This is normal!
|
Jeg synes det er litt rart å kalle andres måte å leve på trist fordi de går ut og er sosiale ofte. Jeg synes også du formulerte deg uheldig når du synes folk burde ha "andre verdier" fordi de har nådd en viss alder. Det høres nedlatende ut i mine ører.
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Party! Fester du ofte?Nei, jeg fester ikke mye og er vel aldri ute på byen. Men det var jeg ikke som ungdom eller da jeg var i 20-årene heller. Men jeg elsker å være sammen med gode venner og gjerne drikke litt ja.
|
|
|
#17 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Party! Fester du ofte?Niks. Jeg er rett og slett mettet. |
|
|
|