|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er nummervisning forpliktande | |||
| Nei |
|
113 | 81,29% |
| Ja |
|
18 | 12,95% |
| Veit ikkje |
|
6 | 4,32% |
| Idiot-poll |
|
2 | 1,44% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anrop
Det forstår jeg i grunn. Jeg syns det er normal høflighet jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Jepp!! Og jobb!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ubesvarte anropNei, men jeg ringer tilbake til familie og venner dersom de har ringt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anropSiden du først og fremst tenker på ubesvarte anrop fra familie og venner så mener jeg ja. Jeg synes det er direkte uhøflig å da ikke ringe tilbake når jeg har anledning om noen har forsøkt å få tak i meg. Jeg forventer også at de jeg har prøvd å ringe tar kontakt med meg når de har anledning. Jeg vil jo nødig ringe mange ganger og føle at jeg forstyrrer. Jeg er ikke så alt for glad i å prate i tlf sånn generelt sett og unngår det gjerne, men ville aldri latt være å ringe tilbake til de jeg kjenner. Når det er ukjente nr derimot så ringer jeg sjeldent tilbake. Jeg sjekker i allefall først hvem sitt nr det er og ringer kun om det er noen jeg vet jeg bør prate med. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer som regel tilbake, men sjekker nummeret først. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ubesvarte anropNei! Verken fra kjente eller ukjente.
|
|
|
|
#8 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Ubesvarte anropHvis det er noe viktig så ringer folk opp igjen, så jeg føler meg ikke forpliktet til å ringe opp folk som har ringt meg.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Men ringer dere bare folk om det er noe viktig?
|
|
|
|
#10 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jeg er ikke så glad i å snakke i telefonen, så det vanligste er at jeg sender en sms og sier at jeg har sett at de har ringt. Men det hender jo at jeg ringer tilbake og. Min mor kan for eksempel ikke lese sms.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Joda. Det hender noen ringer meg også ringer jeg tilbake fordi jeg vil snakke med dem. Men da er det fordi jeg vil og det passer - ikke fordi jeg føler at jeg må det uansett. Så om jeg heller vil gjøre noe annet enn å snakke med noen så lar jeg være. |
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Ubesvarte anropHvis kjentfolk ringer og jeg ikke tar telefonen, så får de sende meg en melding om de vil jeg skal ringe tilbake.
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ubesvarte anropJeg anser det som litt uhøflig og masete å ringe tilbake til noen som har ringt og ikke lagt igjen beskjed på svareren. Unntakene er nær familie og venner, eller hvis jeg akkurat ikke rakk å svare, eller hvis det er noen jeg anser det som viktig å få tak i. Litt kinkig, egentlig.
|
|
|
#14 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anropJeg forventer at folk ringer meg tilbake, om de ikke tar telefonen når jeg ringer. Da tenker jeg på familie og venner. Hvis jeg ikke hører noe, så ringer jeg tilbake senere. Jeg forventer ikke at jeg blir tilbakeringt fra personer som ikke kjenner nummeret mitt. Jeg ringer alltid tilbake om noen har ringt meg, med mindre det er ukjent nummer. Og jeg svarer aldri når det ringer fra skjult nummer.
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Ubesvarte anropHvis noe er viktig, legger de igjen beskjed eller sender SMS. Uten det er jeg ikke forpliktet til ringe tilbake ved tapt anrop. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Ubesvarte anropEg tenker sånn:
|
|
|
#17 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Ubesvarte anropIkke forpliktende, men for meg så er det en selvfølge at jeg ringer tilbake til familie og venner.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Ubesvarte anropForpliktende er det vel ikke, men fra kjentfolk ringer jeg oppigjen ja, om det ikke er kommet en sms/mail eller noe som har avklart hele greia i mellomtida.
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ubesvarte anropJeg syns ikke det er forpliktende. Jeg er litt sløv på slike saker, så når jeg har et ubesvart anrop fra noen hender det at jeg tenker at jeg skal ringe de opp igjen når det passer, men så glemmer jeg det. Søsteren min bruker mye tid på å irritere seg over akkurat det.
|
![]() |
|
|