|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Shake it out!
|
Sv: California og Nevada - reisetips?Ok, der ser jeg at dere har gjort samme tabben som oss.
|
|
|
#22 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: California og Nevada - reisetips?Takk, MM. Vi skal ikke til SF denne gangen, det blir paa neste tur, eller turen etter der igjen. Vi leker med tanken om aa over baade i 2012 og 2013 ogsaa ser du. Den ene gangen tenker vi aa fly til Seattle og kjoere ned og fly hjem fra LA, den andre turen kommer til aa gaa fra Florida og over til California.
|
|
|
#23 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: California og Nevada - reisetips?
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: California og Nevada - reisetips?Ingen som har nevnt Universal Studios i LA?
|
|
|
|
#25 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: California og Nevada - reisetips?Universal Studios staar paa liste over ting vi skal, men det blir etter Vegas, en gang ila. den siste uken tenker jeg.
|
|
|
#26 |
|
Audacious
|
Sv: California og Nevada - reisetips!??
Mindy, her er jeg uenig med deg - og det er flere guidebøker også. Utsikten var da nydelig nordover også? Og så blir man mindre bilsyk ifht hvilken vei svingene går, og slipper å kjøre på utsiden mot skrenten dersom man ikke er så veldig glad i det. F.eks var det helt greit da bilen brøt sammen midt i Big Sur og vi måtte taues til Carmel i mørket at vi ikke kjørte ytterst...
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: California og Nevada - reisetips?Så nærmer det seg med stormskritt, og godt er det, for nå orker jeg snart ikke å ha flere sommerfugler i magen ...
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California og Nevada - reisetips?Dere kommer til å få en topp tur! Sea World anbefales. Jeg har riktignok "bare" vært der i Orlando, men tipper parkene er nokså like uansett. Hvor lenge blir dere? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
www.bomulls.no
|
Ja, ei av de som jobber i barnehagen til ungene er halvt amerikansk, faren er fra San Fransisco og hun kunne fortelle at SeaWorld i San Diego var fantastisk - så jeg regner med at det blir bra. Vi blir borte i 17 dager.
|
|
|
#30 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: California og Nevada - reisetips?Vi vurderer en tur til California neste sommer. Er veldig glad i å leie hus når vi er på reise. Hoteller kan bli litt slitsomt i lengden..... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California og Nevada - reisetips?Høres ut som en flott tur |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: California og Nevada - reisetips?Absalone, håper du hadde en superfin tur.
|
|
|
|
#33 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: California og Nevada - reisetips?Vi planlegger også California-ferie neste år. Litt av årsaken er at vi vurderer et års forskningsopphold i Berkeley og derfor kunne vi tenkt oss en ferietur/utforskningstur først. Kontroll-freaken i meg har lyst til å vite litt mer om hva vi går til, hvis vi velger et år på Berkeley
|
|
|
#34 |
|
www.bomulls.no
|
Dette var litt vittig. Vi bodde faktisk på et Hilton resort i Del Mar.
|
|
|
#35 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg rekker ikke svare på alt akkurat nå, men skal helle kommer tilbake til deg.
|
|
|
#36 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: California og Nevada - reisetips!?
Ble det dette huset? Hvor fant du det?
|
|
|
#37 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: California og Nevada - reisetips?tinkadott: Vi kom oss aldri dit ...hadde planer om et par netter, men det var opptatt aktuelle datoer. Men, jeg har ikke glemt det og oppfyller gjerne "drømmen" ved senere anledning.
|
![]() |
|
|