Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Britneysladder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 18:36   #21
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Britneysladder

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror nok en del er temmelig selforskyldt. La oss bare ta barna i bil. Gang på gang viser hun at hun enten ikke har de festet, ikke har montert setene riktig, ikke festet ungene i setene riktig. Osv. Jeg mener; hun ser ut til å være white trash for meg altså, rik eller ikke.

Helt enig. Mange kjendiser med barn, men få som har få så mye negativ omtale som henne.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:41   #22
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Som gammel pønker må jeg si at jeg synes aldri dama har sett så lur ut før jeg,.... Og nå er amerikanerne og barnesikring litt på en annen arena en oss, ikke like glad i overformynderi der har mange grunder til å ikke kalle mitt neste barn Britny ,men det har mere med de ufyselige lydene hun har det med å presse frem og som div. djer har en uforklarlig trang til å sette på.

Go brittney... barbering var et skritt i riktig retnig( ta litt lengere ned neste gang og få med hele hodet.)

(OG bare for å ikke få en haug av hysterikere på nakken, men det KAN jo ikke skje her inne her er vi jo så siviliserte ....Nei barnesikring i bil er ikke overformynderi selv om mange kan ha mere meninger om andres valg en de strengt tatt har noe med...Jeg driver med bilsikring selv og går for å være i den religiøse enden av skalaen men bakovervendt til fylde 17 og dødsstraff for røyking i nærheten av en bil som skal eller har frakktet barn, livsvarig om kun føreren en gang har vært barn)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:51   #23
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Helt enig. Mange kjendiser med barn, men få som har få så mye negativ omtale som henne.

Jeg tviler veldig på at det kun er fordi det ikke er noe å utsette på de andre. Om fotografer hadde ligget i buskene på jakt etter noe som kunne brukes som argument for at man var en dårlig mor, så ville nok de fleste av oss strøket.

Selvsagt er bilsikring viktig. Men jeg tror noe av det mediakjøret som man ser handler om hva pressen velger å fokusere på, hvilke bilder de velger å bruke osv. osv. Det som passer inn i mediabildet av henne brukes, det som nyanserer det forkastes. Trur eg.

God eller dårlig mor. Jenta ser ut til å virkelig trenge en pause.

At folk kan sitte og si at de håper hun får med hele hodet neste gang hun skal barbere seg skjønner jeg bare ikke.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:21   #24
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes fryktelig synd på Britney og håper hun snart får hjelp faktisk. For det virker jo til at noe er fryktelig galt med henne.

Gammel 17-02-07, 19:33   #25
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Som gammel pønker må jeg si at jeg synes aldri dama har sett så lur ut før jeg,....

Enig. Har hatt den sveisen selv, jeg. Var så fint så!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:43   #26
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Britney sladder

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Natalie er litt mer smukk enn Britney. Selv med barbert hode.

Helt enig!

Gammel 17-02-07, 19:55   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han virker på kjøret på et vis.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:59   #28
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes synd på henne, hadde jeg fått så mye offentlig kritikk på alt jeg gjorde med barna, vekta mi, utseendet generelt hadde selvtilliten og psyken vært helt på bånn. Hun trenger nok å få en pause ja.
Ikke dermed sagt at hun ikke har gjort mye rart, veldig trashy en del av det, og det har forundret meg at hun orket å feste så hardt bare få måneder etter siste fødsel. Men det igjen er sikkert en reaksjon på bruddet, vi er vel mange som har tatt i litt på festefronten etter et brudd (dog uten barn).

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:03   #29
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Skjønner ikke helt hva som var så grusomt med dette. Personlig ville jeg latt det være igjen en millimeter til med hår, men ellers synes jeg pene jenter (for hun er pen hvis man prøver å glemme hvor dum hun er) kler den sveisen. Får frem ansiktet veldig fint. Det eneste jeg kan ha å utsette er de utstående ørene, de ville nok gjort seg bedre med litt hår over.

Gammel 17-02-07, 20:26   #30
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøye meg, så mandig hun ble!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:34   #31
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Oisann!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:55   #32
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tviler veldig på at det kun er fordi det ikke er noe å utsette på de andre. Om fotografer hadde ligget i buskene på jakt etter noe som kunne brukes som argument for at man var en dårlig mor, så ville nok de fleste av oss strøket.

Sier ikke noe annet enn at det er hundrevis av kjendiser med like mye fokus på seg, uten at de har fått like mye omtale som dette.
Er man en så høyt profilert person så bør man være veldig bevisst. Hun har faktisk valgt å bli kjendis selv.

Men syntes selvfølgelig det er leit at hun har det tøft hvis det er tilfelle. Ingen "fortjener" det, men antar at det er en del av baksiden av medaljen.

Gammel 17-02-07, 21:02   #33
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:05   #34
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kul sveis hun har fått seg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:30   #35
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Er man en så høyt profilert person så bør man være veldig bevisst. Hun har faktisk valgt å bli kjendis selv.

Det kan jeg til en viss grad være enig i, men en del kjendiser, inkludert Britney, har etter min mening fått mer negativ oppmerksomhet enn det jeg synes er riktig. Uansett hvor stort brødhue hun er. Nå synes jeg de kan la henne være i fred litt. Men det er klart, så lenge det er store penger å tjene på Britney-sladder, vil sladrebladene gjøre alt de kan for å få tak i mer.

Gammel 17-02-07, 22:53   #36
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det kan jeg til en viss grad være enig i, men en del kjendiser, inkludert Britney, har etter min mening fått mer negativ oppmerksomhet enn det jeg synes er riktig. Uansett hvor stort brødhue hun er. Nå synes jeg de kan la henne være i fred litt. Men det er klart, så lenge det er store penger å tjene på Britney-sladder, vil sladrebladene gjøre alt de kan for å få tak i mer.

Brødhue..

Jeg er HELT enig i alt dette.. men igjen.. Det er en måte å tjene penger på. Hele livsstilen. Uten all denne PR'en ville hun aldri blitt så stor som hun har blitt. Sier ikke at det er rett, men sier at det er sånn det er. Sikkert kjempebelastende for henne, men hun tjener sikkert millioner på å stå fram med historien på Oprah om ett år.

Gammel 17-02-07, 23:04   #37
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jøye meg, så mandig hun ble!

Enig.
Ved første øyekast ser det ut som en mann som har lånt kjolen til en eller annen.
Har sett mange bilder av henne hvor hun ser pen ut (men med litt og riktig sminke kan de fleste se ganske så pene ut da), dette var ikke et av bildene hun var heldig på.
Kanjo tenkes hun ikke ser sååå ille ut om man får se et annet bilde med samme sveisen.
Dama fremstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen, litt mere kvikk-lunsj.

Gammel 17-02-07, 23:30   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Brødhue..

Jeg er HELT enig i alt dette.. men igjen.. Det er en måte å tjene penger på. Hele livsstilen. Uten all denne PR'en ville hun aldri blitt så stor som hun har blitt. Sier ikke at det er rett, men sier at det er sånn det er. Sikkert kjempebelastende for henne, men hun tjener sikkert millioner på å stå fram med historien på Oprah om ett år.

Dette er en klassisk bygg opp og riv ned-sak for media. Men de har fått god hjelp fra henne selv.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 23:33   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Helt enig! Pressen leter bevisst etter feil og mangler ved henne, og jeg er sikker på at hadde de fulgt andre like mye med argusøyne som henne, så ville nok flere fått samme påskriften som hun har fått.

I kveld dreier det meste nemlig seg om Britney's barberte hode her på TV (amerikansk lørdags-tv)

Gammel 17-02-07, 23:42   #40
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

I kveld dreier det meste nemlig seg om Britney's barberte hode her på TV (amerikansk lørdags-tv)

Hadde hun ikke ønsket oppmerksomhet så kunne hun da gjort det hjemme.
Det er mulig å gjemme seg bort litt selv om man er kjendis.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.