|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg mener følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Lille-John - Riktignok er han opportunistisk, men ikke noe galt i å være målbevisst.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Hestene
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house Sist redigert av Kitty Bastard : 03-11-10 kl 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Min umiddelbare konklusjon:
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Morsommere hvis man begrunner, kanskje?
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Alltid morsomt å se begrunnelsene folk kommer med. Gaias forslag til motivasjon for Robin hadde ikke falt meg inn en gang.
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!
At det er positivt at folk er prinsippfaste ala Robin hadde heller ikke falt meg inn. Det var nok bra at Marian så den virkelige siden til Robin, og valgte den mer fleksible Lille-John, med tanke på barn og oppdragelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!1. Robin
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Ikke meg heller...
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Robin - syns ikke han oppførte seg umoralsk, men litt firkanta var han vel |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Dette var jo helt magisk morsomt!
![]() |
#13 |
Smugleser
|
![]() |
#15 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Marian |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vaklende
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Haha, jeg hadde ikke sett denne før. For min del synes jeg det var vanskelig er å vurdere uten å være helt klar på hvorvidt Robin og Lille-Johns fengselsstraff var berettiget eller ei. Jeg forutsetter at Robin og Lille-Johns fengsling var i tråd med datidens lovverk og ikke basert på falske beviser og en gal løves despotiske ordrer, men også at Marian visste at sjansen for at han skulle slippe ut i live var nesten null, og at det tross alt var urettferdig straff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!@Esme: Jeg tror egentlig sheriffen er en enkel og romantisk sjel som har vært avstandsforelsket i Marian i årevis. Dette vet hun naturligvis godt, som den tøsen hun er. Hun kom og gråt på kontoret hans fordi hun er så fortvilet over kriminelle Robin, og greide helt klart å gi inntrykk av at hun var fryktelig lei av (og ikke så rent lite redd for) ham, og langt foretrakk den eldre og mye modnere sheriffen. Hvis han bare kunne ordne det slik at Robin kunne rømme og forsvinne langt inn i neste fylke ...? Og mens han litt klønete prøvde å tørke [krokodille-]tårene hennes, ledet raskt det ene til det andre (som det jo gjerne gjør når man har med en tøs å gjøre). Jeg tror det er ganske klart hvem som egentlig sitter igjen med knust hjerte på slutten.
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
Ikke sant? Han har stått i fare for å bli førtidspensjonert og med det kuppet å få tak i Robin og Lille-John så tenkte han at han var sikret noen år til. Men så kommer Marion og sier at hun ønsker en mann med fast gasje (det var jo tross alt ikke så vanlig i tidlig middelalder) og lover ham kjærlighet for alltid, han ville vente litt og se ting an, men hun sa at hun ikke orket å vente mer, og får jeg se på håndjernene dine la oss leke en lek og hvor er nøklene til fengselet? Og så er det egentlig Marion (også kalt Sherwoodskogens Valborg) som løslater dem og sheriffen tar på seg skylden for nå som han i hvert fall har mistet siste sjanse til kjærlighet, så kan han ikke miste jobben også. Han har tross alt fire blinde barn å forsørge.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() |
|
|