|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Aner ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?60 for en sofa? Aldri i livet! Max 20 000, man blir jo faktisk lei etter 8-10 år. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?
Det blir man vel ikke nødvendigvis. Vi kjøpte sofaen vår for 10 år siden, og vi betrakter den fortsatt som ny. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Hvis dere skal bytte sofa hvert niende år, er det en latterlig investering. Hvis det er sofaen dere skal ha til den bæres ut av huset sammen med dere, og dere har 60 000 og avse (eller prioritere), er det vel helt kurant. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Vår sofa kostet forøvrig 22000 i 2000-et-eller-annet-jeg-ikke-husker. Og jeg hadde aldri prioritert en sofa framfor en ferie. Ever. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Nei, vi blir ikke det. Hadde vi blitt det hadde jeg ikke vurdert en så dyr sofa.
Hvis vi kjøper en så dyr sofa, skal den ikke byttes nei. Men om vi vil prioritere en så dyr sofa vet jeg ikke ennå.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Kult! Vis gjerne bilder en gang, hvis du gidder. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Btw: Den øverste var kul, men mannen min hadde nektet. Den er veldig kort i ryggen. Sitter man godt i den? Nå er jeg gift med en mann med halvannen meter rygg, omtrent, da, men det kan da ikke være behagelig for vanlige folk heller? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Har du sett på Boconcept? Hakket dyrere enn Bolia tror jeg, men ikke dyrest heller. Vi hadde aldri brukt så mye penger på en sofa. Jeg så på Bolia, men ble for gjerrig og valgte Living jeg også. Bolia var over dobbelt så dyr for samme størrelse omtrent. Vi har flyttet i nytt hus og måtte ha seng, spisestue, TV, sofa, hagemøbler, så det måtte være en eller annen grense på det.
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Jeg ville aldri aldri betalt så mye for en sofa med mindre jeg var mangemillionær og hadde god råd til det. Vi har en sofa til 5000,- fra Bohus, og det er faktisk plass til oss alle fire i familien i den. Vi skal bare kjøpe en ekstra stol til å ha ved siden av sofaen for å øke gjestevennligheten litt
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Jepp, her er jeg også.
Dette synes jeg er avgjørende. De fleste har et punkt hvor de er villige ti å bruke mer penger enn på andre ting og hvis ditt er møbler så synes jeg det høres fornuftig ut. Særlig siden dere har en så definert stil at det ikke er fare for at dere blir lei med det første. Jeg er av den gjerrige typen og har en comfort-grense på ca 1500 kr (
At det ikke gir deg livskvalitet er ikke ensbetydende med at det ikke kan være annerledes for andre.
|
|
|
#12 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Litt crazy, men go for it! Dersom pjokken søler den ut med rødvin om ti år, så kan man godt forsvare å trekke om en så dyr sofa. Miljøvennlig er det også, siden man ikke bytter ut et så dyrt møbel ved neste korsvei. Jeg stemmer for.
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?*dør litt*
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Var det ikke du som nærmest ga bort den fantastiske baren, da, eller husker jeg feil?
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jo.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Den øverste så veldig ubehagelig ut. Den nederste var ikke så ille, men litt for klassisk. Også har jeg velutviklet Skeidarallergi etter å ha kjøpt et par stoler der. Butikker som lyver meg midtopp i ansiktet har jeg ikke lyst til å g penger.
Aner ikke, vi har ikke prøvd dem ennå.
|
|
|
#18 |
|
er her
|
Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?Litt gal ja, er du sikker på dere kommer til å trives med denne sofaen veldig lenge, altså hva skjer om dere går lei etter 10 år. Men ja, (har du penger) har du lyst har du lov.
|
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Ja, jeg skulle til å si det.
|
![]() |
|
|