Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 21:10   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Vi har såvidt begynt letingen etter ny sofa, og denne gange prøvde jeg å være fornuftig, og begynne letingen på typ Bolia, Ikea og liknende, i stedet for på Robert Tandberg, slik jeg gjorde sist.

Men jeg finner ingenting jeg liker hos kjedene. Vi har selvfølgelig falt for sofaer som ligger i 50-100.000 kroners klassen, og det er litt vel vilt, er det ikke? Jeg syns jeg splurged når jeg kjøpte sofa til 20.000,- i 2001.

Jeg syns vi godt kan legge endel penger i sofa, fordi vi har en veldig definert stil som gjør at vi mest sannsynlig ikke går lei av den med det første. Vi er ikke lei sofaen vi har nå, men den passet adskillig bedre til et barnløst par, enn en familie på tre.

Dette er sofaene vi har falt fullstendig nesegrus for:

Tufty Time:


Og Alphabet:



Begge er modulsofaer som finnes i ulike tekstiler, så vi kan gjøre det dyrt, og vi kan gjøre det megaenormt dyrt. Jeg tror ikke vi kommer under 60.000,- på noen av de modulsammensetningene vi vil ha.

Er dette helt crazy?

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-11-10 kl 21:26.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:13   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

For meg hadde det vært svært utenkelig. (Kjøpte sofa til 8000,- og synes jeg var flink som gadd å investere såpass.)

For dere er det kanskje ikke utenkelig. Men sofaen spiser noen ferier, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:15   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

For dere er det kanskje ikke utenkelig. Men sofaen spiser noen ferier, da.

Jepp, både USA og Japan blir utsatt da, gitt. Og kan jeg leve med det? Er det egentlig billigere å kjøpe en sofa vi bare er halvfornøyd med, og bytte hvert tiende år?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:16   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er dette helt crazy?

De var fine, men ja.

Og bytte ut en bare 9 år gammel sofa? (Sa hun som nylig byttet ut en som bare var 11. Jeg har ikke følt meg så uansvarlig og løssluppen siden vi byttet fronter på IKEA-kjøkkenet etter bare 7 år, noe jeg fortsatt skammer meg litt over.)

Jeg er sikkert spesielt gjerrig, da, det skal innrømmes. Vi har nettopp kjøpt en enormt diger sofa som kom på litt over 15 000. (Da fikk vi dog 30 % rabatt, litt pga salg og litt pga at alle stoffene vi bestilte viste seg å være utgått.) Noe særlig mer enn 20 000 ville det vært uaktuelt for meg å betale for en sofa, i alle fall så lenge vi har bittesmå barn. (Ditt barn er jo noe større, da.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:17   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Ja.
























For å være seriøs; Har dere råd, så er det "har dere lyst har dere lov" som gjelder syns jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:17   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Jah. Om ti år kan det hende guttungen flytter til et eller annet bokollektiv og trenger den gamle sofaen, og dere bygger om leiligheten igjen og vil ha noe HELT nytt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:17   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Ja. Med unger i hus er det ganske crazy. Men det er jo lov å være litt smågal også hvis dere har penger til det og dette betyr mye for dere. Det koster ikke mer enn en sydentur i skoleferien for eksempel, og det blir jo alltid en prioriteringssak hvilke luksusprodukter man finner det verdt å bruke (mye) penger på. Noen vil ha dyr sofa, noen vil ha svindyrt lydanlegg og noen prioriterer ferier.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:19   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Jeg ser på meg selv som helt crazy og gal som vurderer å legge 12 tusen i sofaprosjekt til våren.

Men har man råd og vet hva man vil ha så kjøper man det. Penger er bare penger. Når det er tomt må man spare. :tar lett på det:
Dere har, som jeg har forstått, en ganske gjennomført, og kanskje litt spesiell, stil. Da vil det fort koste litt mer å få tak i en sofa som passer inn. Jeg sier kjør på!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:21   #9
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Hadde ikke vært mitt budsjett som hadde hatt en sofa til den prisen nei

Priser meg lykkelig over vår flotte hjørnesofa m/sjeselong til nette sum av kr 8000,-

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:21   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Max 20.000 tenker jeg (ville passet for oss), gjerne mindre.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:22   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og bytte ut en bare 9 år gammel sofa? (Sa hun som nylig byttet ut en som bare var 11. Jeg har ikke følt meg så uansvarlig og løssluppen siden vi byttet fronter på IKEA-kjøkkenet etter bare 7 år, noe jeg fortsatt skammer meg litt over.)

Som sagt, vi bytter ikke fordi vi er lei, syns den er stygg, har gåt av moten eller noe liknende, men fordi vi ikke får plass oppi den alle tre. Jeg tror vi er ganske lik deg når det kommer til gjerrighet altså, 90 % av leiligheten er arvemøbler.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jah. Om ti år kan det hende guttungen flytter til et eller annet bokollektiv og trenger den gamle sofaen, og dere bygger om leiligheten igjen og vil ha noe HELT nytt.

Nei, jeg er så sikker på smaken vår at jeg kan si at vi aldri kommer til å ønske noe nytt, bare for å få oss noe nytt og anderledes. Det er ikke det at jeg vil betale det hvite ut av øyet for et møbel, og forsake fine ferier i flere år fremover, men jeg vil ikke kjøpe noe vi er halvfornøyd med heller.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-11-10 kl 21:28.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:23   #12
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Tufty Time var utrolig kul!

Men prisen? Litt gale er dere ja.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:24   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Nei, altså, kjør på. Men ikke skyld på meg når pjokken har sølt ut fire flasker rødvin i den om 10 år.

Veldig spent på hva dere ender opp med, da. :living vicariously:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:24   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Noen vil ha dyr sofa, noen vil ha svindyrt lydanlegg og noen prioriterer ferier.

Vi vil gjerne ha alt. Prioriteringlista er før øvrig ferie, anlegg og til sist sofa. Man akkurat nå er jeg lei at vi alle tre klager over hvor vond og liten den sofaen vi har nå er.

Går det an å finne den typen sofaer til kanskje under 30.000 et sted? :håper:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:25   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, altså, kjør på. Men ikke skyld på meg når pjokken har sølt ut fire flasker rødvin i den om 10 år. :

Vi skal ha litt mer fornuftig farge enn kremhvit altså, uansett hvilken sofa vi velger. Mørkegrå og oransj, tipper jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:25   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Som sagt, vi bytter ikke fordi vi er lei, syns den er stygg, har gåt av moten eller noe liknende, men fordi vi ikke får plass oppi den alle tre.

Ja, jeg skjønte det, altså. Vi hadde hjørnesofa fra før og har ingen unnskyldning (annet enn at vi har fått kjellerstue. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:26   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Aner ikke.

Men jeg ble veldig interessert i hvordan deres "definerte stil" ser ut, kan du beskrive den litt nærmere? :nysgjerrig:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:28   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi vil gjerne ha alt. Prioriteringlista er før øvrig ferie, anlegg og til sist sofa. Man akkurat nå er jeg lei at vi alle tre klager over hvor vond og liten den sofaen vi har nå er.

Går det an å finne den typen sofaer til kanskje under 30.000 et sted? :håper:

Jeg vet ikke. For en som meg som sitter her lykkelig i en sofa til 3000 kr på finn og er happy med at den er så billig at den kan kastes når den får nok flekker og som er lykkelig uvitende om stilarter og design ser de sofaende der ganske likt ut som de sofaene jeg ser reklame for til en brøkdel av prisen. Men jeg vet jo at jeg er blind for sånt, så jeg kan ikke bruke meg selv som referanse der. Men jeg skal innrømme at jeg synes det er friskt å satse på drømmesofaen med relativt små barn i hus.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:29   #19
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

60 for en sofa? Aldri i livet! Max 20 000, man blir jo faktisk lei etter 8-10 år.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:29   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Hvis dere skal bytte sofa hvert niende år, er det en latterlig investering. Hvis det er sofaen dere skal ha til den bæres ut av huset sammen med dere, og dere har 60 000 og avse (eller prioritere), er det vel helt kurant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no