Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-10, 22:27   #21
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?

Ja, altså jeg tenkte heller ikke på ekte pels!
Og når jeg tenker meg om, foretrekker jeg pledd.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:29   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Ja, altså jeg tenkte heller ikke på ekte pels!

Og fake pels er... fake. Saueskinn derimot. Og ullpledd.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:29   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sau eller ull. (Fnis.)

Pels er fake-kos. Hvis det da ikke er ekte pels, og da er det uansett fy-fy. Svart høyglans høres litt ueffent ut, ellers bør det meste kunne brukes med små modifikasjoner?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:30   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan også anbefale å ha en hund liggende i sofaen på ullpleddet. Eller, anbefale og anbefale, det gjøres tydeligvis her. ( )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:30   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har stålunderstell på stolene altså. Vi er ikke helt tømmerhytte.

Gammel 06-11-10, 22:32   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vår sofa har den fargen, jeg har ingen problemer med å matche ting til den. Akkurat nå går stua mye i brunt og valnøtt. I tillegg har jeg grønne detaljer, og en del sort og grått. Og hvitt. Naturmaterialer og naturtoner. Jeg elsker sofaen vår!

Signerer alt sammen.

Akkurat nå har vi mye kremfarget og litt olivenfarget utenom brun sofa. Vi har Stockholmmøbler fra Ikea i tillegg til sofaen, og det synes jeg er kjempefint, men vår sofa har en annen fasong enn deres. Ser dog ut til at det er omtrent samme farge på den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 00:30   #27
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Oi, nå har vi gardiner oppe, og det ble ... koselig og lunt, og veldig "møblert" med en gang. De er altså mørkebrune, og nå så jeg akkurat at de er perfekt match med bena på sofaen, så da tror jeg de passer fint likevel.

Jeg er så glad for å høre at det er flere som har slik farge/mønster på sofaen og får det til å funke. Jeg ble litt mer glad i min nå, kjenner jeg. Og inspierert av alle svarene.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 08:54   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Det er den beste sofafargen jeg noen gang har hatt - når du venner deg til den, tror jeg du kommer til å se at den ikke er vanskelig å bruke med andre farger i det hele tatt.

Gammel 07-11-10, 09:12   #29
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke ekte pelspledd nei . Synes dem som er synt. er fine også jeg, og sååå utrolig deilige å krølle seg sammen under, med en kopp te! Spiller ikke alltid noen rolle at det ikke er ekte... og iallefall ikke når man har småbarn i huset
Men selvf. om du vil ha litt mer kvalitet så kjøper du ullpledd eller saueskinnsfell.
Tror jeg ville kjøpt i en kremfarge, eller mørkere brun? Men det er vanskelig å si når man ikke helt ser utg.pktet.
Uansett: du er fornøyd med brune gardiner! Flott! Blir helt sikkert kjempfint! Og til våren kan du jo event kjøpe noen tynne hvite gardiner, om du fortsatt vil ha gardiner på den årstiden.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 12:02   #30
Left
Passiv

Standard

:ønsker_seg_brun_sofa:

Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:26   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to saueskinn fra Ikea, Ludde, i sofaen min. Blant annet. Jeg har forresten også Stockholmputer, sånne med prikker på og en med svarte grafiske blader på. Liker det kjempegodt. Jeg har et par puter med grønt i og en helt grønn pute også. Jeg tror min sofa er litt mørkere enn din.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.