|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Ja, altså jeg tenkte heller ikke på ekte pels! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Ja, sau eller ull. (Fnis.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?
Signerer alt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Oi, nå har vi gardiner oppe, og det ble ... koselig og lunt, og veldig "møblert" med en gang. De er altså mørkebrune, og nå så jeg akkurat at de er perfekt match med bena på sofaen, så da tror jeg de passer fint likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Det er den beste sofafargen jeg noen gang har hatt - når du venner deg til den, tror jeg du kommer til å se at den ikke er vanskelig å bruke med andre farger i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Ikke ekte pelspledd nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?:ønsker_seg_brun_sofa: |
![]() |
![]() |
#31 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Jeg har to saueskinn fra Ikea, Ludde, i sofaen min. Blant annet. Jeg har forresten også Stockholmputer, sånne med prikker på og en med svarte grafiske blader på. Liker det kjempegodt. Jeg har et par puter med grønt i og en helt grønn pute også. Jeg tror min sofa er litt mørkere enn din. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|