|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Som et engangstilfelle/få ganger; definitivt hvis betalinga var god nok. Systematisk prostitusjon hadde jeg derimot hatt problemer med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?
![]() |
#24 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Det kunne jeg sikkert gjort. Hvis det var eneste mulighet for å overleve. Eller - strengt tatt så ville jeg vel selv heller ønsket å dø, men hadde jeg barn å forsørge og det var eneste mulighet så hadde jeg nok gjort det.
![]() |
#25 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?i utgangspunktet nei, men om det er snakk om det eller å dø eller at barna mine sultet så kanskje...
![]() |
#26 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Nei... Da tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Er ganske sikker.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg og en venninne diskuterte det i vår ungdom. Det var en veldig rik eldre mann som var veldig interessert i min venninne. Hvor gikk grensen? Hva om han kjøpte henne en seilbåt (som var en av våre lidenskaper den gangen), var ikke det verdt en egen fantastisk seilbåt å ha sex en gang? Er det så farlig å ha sex med noen som man ikke misliker veldig om han blir fornøyd? Han holdt kontakten med henne i 10 år per telefon og hun var ganske bryskt avvisende så fort han prøvde å komme med noen forslag som gikk over hennes grenser, men tenk en seilbåt ... Slike tanker tenkte vi og vi kom aldri helt frem til hvor grensen vår var, så lenge det ikke var sex med noen som man ble fullstendig eklet av. Vi var fattige stundenter den gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
#29 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?I en ekstrem situasjon så kunne det vel skjedd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
-Signerer det er lett å sitte varm og mett og si aaaaaaaaaaldri.
![]() |
#31 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg gjentar meg selv her men om man skal ta inn barnas liv inn i formelen så er det jo ingen spørsmål som er interessante.
![]() |
#32 |
Ad astra
|
Men ville du hatt noen problemer med det du måtte gjøre? Altså, jeg er enig i at når man drar barna inn i det, er vel alle foreldre villig til å gjøre (stort sett?) alt. Men hadde du vært nødt til å rettferdiggjøre det ovenfor deg selv i ettertid? Feks prostitusjon - jeg hadde prosituert meg uten større, moralske eller andre, kvaler dersom jeg var nødt, men jeg hadde ikke klart å stjele noe uten å i ettertid vært nødt til å rettferdiggjøre det for meg selv. Prostituerer jeg meg, er det min kropp det går ut over, stjeler jeg, tar jeg fra noen andre (selv om denne "andre" hadde vært en upersonlig butikk eller lign).
![]() |
#33 |
This is normal!
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Esme er fantastisk morsom.
![]() |
![]() |
#34 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Tja. Er hun fin nok OG betaler for det - bring it on!
![]() |
#35 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes ikke det er umoralsk å prostituere seg nei. Og om jeg hadde fått meg til å gjøre det så hadde jeg ikke hatt moralske kvaler med det. Men for meg så hadde det vært en fullstendig bombe for kroppsintegriteten min, så sterk at jeg heller hadde gjort andre mer umoralske måter å få penger på. Som f.eks Miltklinikken.
![]() |
#36 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg ler og ler av Esme, men hvis man skal svare alvorlig: Jeg tror, i teorien, at dersom jeg først skulle gått utover egne moralske grenser, av ren nød, så vil jeg heller gjøre noe som går ut over bare meg, enn noe som går direkte ut over andre (ran, innbrudd og hokus-pokus-alternativmedisin).
![]() |
#37 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Ja, det kunne nok skjedd, hadde situasjonen vært vanskelig nok.
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Hvis det sto igjen som eneste utvei for å skaffe mat og medisiner til barna mine - ja.
![]() |
#39 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg ville heller prostituert meg enn å rane andre med vold eller trusler om vold, tror jeg.
![]() |
#40 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Underslag kommer an på hvem, tror jeg. Jeg tror jeg ville valgt å svindle John Fredriksen før jeg prostituerte meg, for å si det sånn.
![]() |
|
|