|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Men altså, om man spør om "Hadde du kunnet [prostituere deg/skutt 50 mennesker/spist 14-dagers gammel sushi/blitt monarkist/whatever] for å berge barna dine? Så er jo det ikke et interessant spørsmål, for det gjør man jo.
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Nei... Da tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Er ganske sikker.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg og en venninne diskuterte det i vår ungdom. Det var en veldig rik eldre mann som var veldig interessert i min venninne. Hvor gikk grensen? Hva om han kjøpte henne en seilbåt (som var en av våre lidenskaper den gangen), var ikke det verdt en egen fantastisk seilbåt å ha sex en gang? Er det så farlig å ha sex med noen som man ikke misliker veldig om han blir fornøyd? Han holdt kontakten med henne i 10 år per telefon og hun var ganske bryskt avvisende så fort han prøvde å komme med noen forslag som gikk over hennes grenser, men tenk en seilbåt ... Slike tanker tenkte vi og vi kom aldri helt frem til hvor grensen vår var, så lenge det ikke var sex med noen som man ble fullstendig eklet av. Vi var fattige stundenter den gangen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Man vet man har vært for mye på forum, når man er mest nysgjerrig på hvilken tråd dette har dukket opp i fremfor problemstillingen.
|
|
|
#9 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg tror det meste er tilsalgs bare prisen er høy nok, eller situasjonen ekstrem nok.
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Nei!
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Nettopp. Hvis prostitusjon var det eneste som sto mellom meg og døden, ville jeg nok ha gjort det. Faktisk tror jeg at jeg heller ville prostituert meg enn å rane noen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Som et engangstilfelle/få ganger; definitivt hvis betalinga var god nok. Systematisk prostitusjon hadde jeg derimot hatt problemer med. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Det kunne jeg sikkert gjort. Hvis det var eneste mulighet for å overleve. Eller - strengt tatt så ville jeg vel selv heller ønsket å dø, men hadde jeg barn å forsørge og det var eneste mulighet så hadde jeg nok gjort det.
|
|
|
#16 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Tja. Er hun fin nok OG betaler for det - bring it on!
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg ler og ler av Esme, men hvis man skal svare alvorlig: Jeg tror, i teorien, at dersom jeg først skulle gått utover egne moralske grenser, av ren nød, så vil jeg heller gjøre noe som går ut over bare meg, enn noe som går direkte ut over andre (ran, innbrudd og hokus-pokus-alternativmedisin).
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Hvis det sto igjen som eneste utvei for å skaffe mat og medisiner til barna mine - ja.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg ville heller prostituert meg enn å rane andre med vold eller trusler om vold, tror jeg.
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Underslag kommer an på hvem, tror jeg. Jeg tror jeg ville valgt å svindle John Fredriksen før jeg prostituerte meg, for å si det sånn.
|
![]() |
|
|