Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 13:21   #21
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?

Som et engangstilfelle/få ganger; definitivt hvis betalinga var god nok. Systematisk prostitusjon hadde jeg derimot hatt problemer med.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:27   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, nei, hvis jeg først skal gå i mot prinsippene mine for å tjene penger er det da så mange måter som gir mer spenn enn det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:27   #23
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er strengt tatt veldig lite jeg ikke ville ha gjort for å holde ungene mine med mat og i live, dersom omstendighetene hadde vært ille nok.

Signerar.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:28   #24
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Det kunne jeg sikkert gjort. Hvis det var eneste mulighet for å overleve. Eller - strengt tatt så ville jeg vel selv heller ønsket å dø, men hadde jeg barn å forsørge og det var eneste mulighet så hadde jeg nok gjort det.

Gammel 10-12-10, 13:28   #25
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

i utgangspunktet nei, men om det er snakk om det eller å dø eller at barna mine sultet så kanskje...

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:32   #26
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

.

Men jeg oppfattet mer spørsmålet sånn som valget er reelt: Hadde du prostituert deg for å få mer penger? Her i Norge i dag? For å berge barndomshjemmet til barna dine om økonomien hadde gått til helsike? På det alvorlighetsplanet. Og da er svaret mitt nei.

Nei... Da tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Er ganske sikker.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:46   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og en venninne diskuterte det i vår ungdom. Det var en veldig rik eldre mann som var veldig interessert i min venninne. Hvor gikk grensen? Hva om han kjøpte henne en seilbåt (som var en av våre lidenskaper den gangen), var ikke det verdt en egen fantastisk seilbåt å ha sex en gang? Er det så farlig å ha sex med noen som man ikke misliker veldig om han blir fornøyd? Han holdt kontakten med henne i 10 år per telefon og hun var ganske bryskt avvisende så fort han prøvde å komme med noen forslag som gikk over hennes grenser, men tenk en seilbåt ... Slike tanker tenkte vi og vi kom aldri helt frem til hvor grensen vår var, så lenge det ikke var sex med noen som man ble fullstendig eklet av. Vi var fattige stundenter den gangen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:48   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

var ikke det verdt en egen fantastisk seilbåt å ha sex en gang?

Gammel 10-12-10, 13:57   #29
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

I en ekstrem situasjon så kunne det vel skjedd.
Jeg hadde heller kjørt taxi, altså.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 13:58   #30
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er strengt tatt veldig lite jeg ikke ville ha gjort for å holde ungene mine med mat og i live, dersom omstendighetene hadde vært ille nok.

-Signerer det er lett å sitte varm og mett og si aaaaaaaaaaldri.
Ut fra i dag og de omstendighetene livet har bydd meg nei heldigvis aldrig vært et alternativ.

Gammel 10-12-10, 14:04   #31
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjentar meg selv her men om man skal ta inn barnas liv inn i formelen så er det jo ingen spørsmål som er interessante.

Q: Kunne du ha gått Birken
A: Om barna mine ble truet på livet så ja.

Q: Kunne du ha brukt ferdigposesuppe til bursdagsmiddag for barnet ditt?
A: Om bursdagsbarnet var truet på livet, så ja.

Q: Kunne du hatt svart vaskehjelp?
A: Om barna mine var truet på livet, så ja.

Hallo. Om barna mine var truet på livet så hadde jeg jo kunnet bombe Kina liksom.

Gammel 10-12-10, 14:10   #32
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hallo. Om barna mine var truet på livet så hadde jeg jo kunnet bombe Kina liksom.

Men ville du hatt noen problemer med det du måtte gjøre? Altså, jeg er enig i at når man drar barna inn i det, er vel alle foreldre villig til å gjøre (stort sett?) alt. Men hadde du vært nødt til å rettferdiggjøre det ovenfor deg selv i ettertid? Feks prostitusjon - jeg hadde prosituert meg uten større, moralske eller andre, kvaler dersom jeg var nødt, men jeg hadde ikke klart å stjele noe uten å i ettertid vært nødt til å rettferdiggjøre det for meg selv. Prostituerer jeg meg, er det min kropp det går ut over, stjeler jeg, tar jeg fra noen andre (selv om denne "andre" hadde vært en upersonlig butikk eller lign).

Det ble rotete forklart kanskje?

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 14:14   #33
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme er fantastisk morsom.

: bidrar:

Gammel 10-12-10, 14:18   #34
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Tja. Er hun fin nok OG betaler for det - bring it on!

Gammel 10-12-10, 14:19   #35
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Men ville du hatt noen problemer med det du måtte gjøre? Altså, jeg er enig i at når man drar barna inn i det, er vel alle foreldre villig til å gjøre (stort sett?) alt. Men hadde du vært nødt til å rettferdiggjøre det ovenfor deg selv i ettertid? Feks prostitusjon - jeg hadde prosituert meg uten større, moralske eller andre, kvaler dersom jeg var nødt, men jeg hadde ikke klart å stjele noe uten å i ettertid vært nødt til å rettferdiggjøre det for meg selv. Prostituerer jeg meg, er det min kropp det går ut over, stjeler jeg, tar jeg fra noen andre (selv om denne "andre" hadde vært en upersonlig butikk eller lign).

Det ble rotete forklart kanskje?

Jeg synes ikke det er umoralsk å prostituere seg nei. Og om jeg hadde fått meg til å gjøre det så hadde jeg ikke hatt moralske kvaler med det. Men for meg så hadde det vært en fullstendig bombe for kroppsintegriteten min, så sterk at jeg heller hadde gjort andre mer umoralske måter å få penger på. Som f.eks Miltklinikken.

Gammel 10-12-10, 14:19   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler og ler av Esme, men hvis man skal svare alvorlig: Jeg tror, i teorien, at dersom jeg først skulle gått utover egne moralske grenser, av ren nød, så vil jeg heller gjøre noe som går ut over bare meg, enn noe som går direkte ut over andre (ran, innbrudd og hokus-pokus-alternativmedisin).

I praksis: aaaaaner ikke.

Gammel 10-12-10, 14:21   #37
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ja, det kunne nok skjedd, hadde situasjonen vært vanskelig nok.

Gammel 10-12-10, 14:22   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det sto igjen som eneste utvei for å skaffe mat og medisiner til barna mine - ja.

Gammel 10-12-10, 14:27   #39
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville heller prostituert meg enn å rane andre med vold eller trusler om vold, tror jeg. Heller enn underslag? Usikker. Jeg ser ikke helt for meg noen realistiske scenarier der jeg ville gjort noen av delene, da.

Og der Esme ville kastet seg på alternativmedisin, tror jeg jeg ville skrevet en kvasifilosofisk selvhjelpsbok. (Egentlig tror jeg vi kunne samarbeidet godt om disse tingene. )

Gammel 10-12-10, 14:29   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underslag kommer an på hvem, tror jeg. Jeg tror jeg ville valgt å svindle John Fredriksen før jeg prostituerte meg, for å si det sånn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.