Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 21:29   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er et passe stort kjøkken? Hva er for trangt? Og hva er praktisk?

Jeg har en diskusjon på gang med noen venner som bygger nytt og står HELT fritt og vi ble uenige da vi diskuterte kjøkken. Det er jo ikke mitt kjøkken, men jeg ble litt nysgjerrig på hva "folk flest" synes jeg da!

* jeg syns man skal ha en spiseplass/krok på kjøkkenet, selv om det er spisestue i huset. Gitt plass og blablabla.
* jeg syns et kjøkken som er 2.7 meter bredt blir for smalt Det planlegges et langt og smalt kjøkken med under- og overskap på begge sider, og da blir det knapt 1.2meter mellom benkene. Det syns jeg virker lite når det er en stor familie det er snakk om med flere som liker å være med på kjøkkenet.
* jeg syns benkeplass er viktig, men det er en del ting jeg syns er lurt i et kjøkken man kan få som man vil: 90cm induksjonstopp, komfyr i sånn høy høyde i et høyskap, stort og godt kjøleskap og helst en grei frysedel også på kjøkkenet - spes. når fryseren blir langt unna.

Hva mener andre?

Andre gode tips?
(åh, jeg vet, sånn støvsugerlist . Uttrekkbare skuffer framfor vanlige både i benker og høyskap (om det nå er sånne som følger med døra ut eller normale skuffer med skuffefronter), droppe vitrineskap. Godt med vinduslys )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.