Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: 2 1/2 år gammel Whirlpool oppvaskemaskin fra Ikea byttes ut, hva gjør jeg med den?
Selger den 22 44,00%
Gir den bort 27 54,00%
Skroter den 0 0%
Dustepoll/Annet 1 2,00%
Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 15:52   #21
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Men, den er 2.5 år? Du er ikke fornøyd, ting blir ikke rent eller tørt? Hvorfor ikke reklamere?

Man skal vel reklamere innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget. Jeg tror ikke to og et halvt år anses som "rimelig tid".

Gammel 11-01-11, 16:14   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nei det er sant, Safran. Men man kan si at man tenkte det var dårlig kvalitet og ikke en reklamasjonsårsak f.eks. Etter man har tenkt seg om har man kommet til at dårlig kvalitet er en reklamasjonsårsak. Derav sen reklamasjon.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:17   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Nå har det endelig kommet en Asko oppvaskemaskin i hus og den gamle Whirlpool maskinen fra Ikea skal ut.
Maksinen er 2 1/2 år gammel, den er ikke ødelagt på noe vis. Jeg er bare svært misfornøyd med vaske og tørke egenskapen dens.

Tanken slo meg at jeg kanskje kan selge den, men det føles jo litt uetisk, selge en dårlig oppvaskemaskin?

Hva hadde du gjort? (poll følger)

Du kan feks gi den til meg. Min røk for en tid tilbake og jeg har ikke fått kjøpt ny... bruken er også såpass liten at mine krav er få, bare den virker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:22   #24
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan feks gi den til meg. Min røk for en tid tilbake og jeg har ikke fått kjøpt ny... bruken er også såpass liten at mine krav er få, bare den virker.

Kom og hent, så er den din.

Jeg bor dessverre ikke så veldig sentralt på østlandet, men kan jo håpe at noen har lyst på en rimelig oppvaskemaskin.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 18:53   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send en prikk om hvor du bor du.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:30   #26
Left
Passiv

Standard

Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Du selger den, men gir beskjed om hvorfor du selger. De fleste forventer ikke mirakler av en billig maskin, men det er nok greit å være åpen for egen del.

Det hadde jeg gjort også. Så lenge man forteller i annonsen hvorfor man selger, så er det jo opp til kjøper om han vil ha den.

Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:02   #27
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde gitt den til Joika, eller satt inn gratis-annonse på finn.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.