|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: 2 1/2 år gammel Whirlpool oppvaskemaskin fra Ikea byttes ut, hva gjør jeg med den? | |||
Selger den |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 44,00% |
Gir den bort |
27 | 54,00% |
Skroter den |
0 | 0% |
Dustepoll/Annet |
1 | 2,00% |
Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?Nå har det endelig kommet en Asko oppvaskemaskin i hus og den gamle Whirlpool maskinen fra Ikea skal ut.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Jeg hadde enten solgt den til en billig penge, eller gitt den bort, alt etter som hvor fort jeg ville ha den ut av hus. Jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å ta penger for en 2,5 år gammel maskin, med mindre du vet at det e noe feil på den. Det er sikkert mange som kan tenke seg en velfungerende oppvaskmaskin til en rimelig pris, selv om funksjonaliteten ikke er den beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Hmm.. Hva er en grei pris å selge en sånn maskin for da? 1000kr?
![]() |
#7 |
frakoblet
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Du kaster den i alle fall ikke før du har forsøkt å selge den eller gi den bort. Alvorlig talt. Slik miljøfiendlig holdning provoserer meg faktisk.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Jeg tror det kan ta ganske lang tid å selge den til 1000 kroner, uten at jeg vet de sikkert altså. Hvis du vil ha den kjapt ut av huset, spørs det om du kan ta noe særlig mer enn 500, men for all del. Forsøk 1000 først, også kan du eventuelt sette ned prisen hvis ingen biter på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Jeg blir vel egentlig veldig fornøyd om jeg får 500kr for den, så kanskje jeg bare skal prøve med det.
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Vi skal også kvitte oss med vår Whirlpool til fordel for en Asko nå, men jeg kommer til å gi den bort. Vår er mye eldre, den sto her da jeg kjøpte huset for 6 år siden. Vet ikke om noen vil ha den engang. I ditt tilfelle ville jeg prøvd å selge den.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskemaskin?Vi prøver forresten å gi bort alt mulig før vi kaster. Så lenge det virker så skal det mye til får at noen ikke vil ha det. Før jul ga vi bort spisestuemøblene som vi selv kjøpte for 250 kroner på Finn. Noen henter det på døra og man slipper unødvendig kasting. Vinn-vinn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?Men, den er 2.5 år? Du er ikke fornøyd, ting blir ikke rent eller tørt? Hvorfor ikke reklamere?
![]() |
#17 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?Vixen: Bor dessverre ikke i Trondheim
![]() |
#18 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?Egentlig tror jeg det er sånn at Ikea må hente den hvis du reklamerer. Den er jo ganske vanskelig å frakte sånn sett.
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?Jeg hadde lagt den ut på Finn. Om det ikke er noe direkte galt men bare litt dårlig kvalitet ville jeg nok forsøkt å få 500,- for den.
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Selge, gi bort eller kaste gammel oppvaskmaskin?En oppvaskmaskin som bare er to-tre år gammel må da være mulig å selge? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|