|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Jeg er ikke noe moteikon - absolutt ikke. Men jeg har min stil, og den er visst til å kjenne igjen når man ser ett klesplagg (ref. venninnen til Frøkna på shopping med sin mor "Oj, det er sånn schikkli Fløyel")... Jeg har funnet en "stil" jeg trives i og som jeg mener passer min kropp. Denne "stilen" føler jeg meg vel i - og jeg ikler meg disse klærne på fritiden.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Motebevisst vil jeg ikke påstå at jeg er, men jeg er nok litt forfengelig og opptatt av å se fin ut. Jeg har stort sett billige klær og følger på ingen måte moten slavisk, men jeg kler meg pent på jobb og ekstra pent i en del sammenhenger (fest og sånn), og sminker meg stort sett alltid når jeg skal ut av huset (ikke på butikken, da).
![]() |
#23 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Tja motebevist og motebevist fru blom... Nei ikke så veldig. Men jeg går ikke i kjempevide- eller slengbukser, når moten sier smale. Og kjøper ikke fasonger som ikke kler meg, selv om moten sier at det er aldri så inn. Da lar jeg heller være, og venter til moten blir mer fornuftig |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|