Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 10:25   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?

Jeg er ikke noe moteikon - absolutt ikke. Men jeg har min stil, og den er visst til å kjenne igjen når man ser ett klesplagg (ref. venninnen til Frøkna på shopping med sin mor "Oj, det er sånn schikkli Fløyel")... Jeg har funnet en "stil" jeg trives i og som jeg mener passer min kropp. Denne "stilen" føler jeg meg vel i - og jeg ikler meg disse klærne på fritiden.

På jobb går jeg i alt fra håndverksklær m/joggesko til drakter m/pumps. Håret er stylet og ansiktet sminket uansett antrekk

Gammel 18-01-11, 11:52   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Motebevisst vil jeg ikke påstå at jeg er, men jeg er nok litt forfengelig og opptatt av å se fin ut. Jeg har stort sett billige klær og følger på ingen måte moten slavisk, men jeg kler meg pent på jobb og ekstra pent i en del sammenhenger (fest og sånn), og sminker meg stort sett alltid når jeg skal ut av huset (ikke på butikken, da).

Gammel 18-01-11, 12:10   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja motebevist og motebevist fru blom... Nei ikke så veldig. Men jeg går ikke i kjempevide- eller slengbukser, når moten sier smale. Og kjøper ikke fasonger som ikke kler meg, selv om moten sier at det er aldri så inn. Da lar jeg heller være, og venter til moten blir mer fornuftig Når det er sagt så finner man som-oftest enkle, greie basic-plagg uansett årstid eller hvor vill moten er.

Det skal ikke så mye til for å pynte opp jeans og topp/cardigan, putt på flere armringer/en kul ring/noen store øredobber. Voila!
Mascara må også på ( om man ikke har mørke, fine vipper fra før), og lipgloss, evnet litt pudder.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.