|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Lilla og grønt er mine farger! Alle slags fiolett og lillafarger er farger jeg kan like. Grønnfarger synes jeg også er fine stort sett, kanskje med unntak av neongrønt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Der er vi 100 % enig! Er egentlig lite glad i pasteller generelt. Liker heller ikke vinrødt noe særlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Grønt er en farge eg ikkje likar og eg har ikkje eit einaste klesplagg som er grønt. Eg har heller ingenting heime som er grønt. Av interiørsjæsj that is. Gult er heller ingen favoritt.
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg liker lilla, rødt og turkis. Liker ikke pasteller. Det er helt tydelig en sammenheng med hva som kler meg og hva som tiltaler meg.
![]() |
#5 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg liker heller ikke pastellfarger, aprikos for eksempel.
![]() |
#6 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg liker veldig godt sterk rosa. cerise, magenta.
![]() |
#7 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Lilla og asurblå er mine favorittfarger, mens marineblå og gul er de absolutt styggeste fargene.
![]() |
#8 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Skal jeg bare si EN farge må det bli lilla, helt klart min favoritt.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg liker de fleste farger så lenge de opptrer i riktig mengde og på riktig sted. Også sennepsgul. Men hvis vi snakker klær, er sennepsgul, gressgrønn og lakserosa ganske ugreit. Gul i det hele tatt er vanskelig materie. Og knallfarger.
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg elsker lilla. Gjerne av den mørkere skalaen. Og brunt og army grønt.
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Må si meg enig i sennepsgult. *liker ikke* og militærgrønt, eller beige. Kremgult/lys-lysgult er heller ikke noe spes. fint. Neonfarger samme, og pastell... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Det kommer litt an på om det er klær eller andre ting, men favoritten er uansett grønt - i de aller fleste sjatteringer, særlig sjøgrønt. Jeg liker også petrolblått, turkis, bringebærrødt og lilla.
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Tja, de fleste farger kan jo være fine i sin setting, så denne var ikke så lett. Men gusjete farger er det jeg liker minst; type sennepsgul ja, skitten orange og skitten mosegrønn. For eksempel.
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?
Dette kunne vært en stoffprøve av den nye sofaen vår.
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
Derfor er det veldig vanskelig å si at man ikke liker farger, for sofaen deres mener jeg at jeg har sett på et bilde og den - den er derimot fiiin!!!
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg er ikke glad i brun på klær, men på andre ting som hus, møbler osv. er det ok. Brunfargen på forumet er ganske grell forresten.
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Preferansen for farger svinger vel med motene, det også. Lime, turkis og sånt var jo in for noen år siden, så det er jeg lei. Plommefarger har vel vært litt in en stund, men er litt lei det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Favorittfargen er grønn, styggeste fargen er rosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
Sånn går det når du spør om andres mening.
![]() |
|
|