Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor spise i Trondheim?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 09:49   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spise i Trondheim?

Ai Suma er bra ja, men veldig støyete da vi var der. Graffi et ikke type restaurant nei, men ok spisested med to tenåringer vil jeg tro.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:28   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Skal dere være der på en søndag? I så fall har Rica Nidelven fantastisk brunch hver søndag fra 12-15 for 230 kr.

Og der er det OVERFYLT av mennesker på søndager. Såpass overfylt at jeg har bestilt frokost på room-service de gangene jeg har overnattet der på søndager.

Gammel 27-01-11, 15:58   #23
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefaler:
Lunsj/lett middag: Bare blåbær, Ni Muser (i Bispegata, nært domkirka), Bella Buldog (mellom kongensgate og prinsens gate), Credo bar (2.etg serverer billig husmannskost på ettermiddager)

Middag: Bangkok Cafè, Emilies (3 retters til 280 kr på hverdager), Bryggen Asian cooking

I morgen åpner Restaurant Eld, den ser hvertfall veldig fin ut.

Avbefaler: Peppes, Egon og den slags. Pair a dice (smakløse salte burgere), Parkkafeen (smakløst, men store billige posjoner), Grønn pepper (dårlig service, kjedelig mat)

Gammel 27-01-11, 16:06   #24
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Og der er det OVERFYLT av mennesker på søndager. Såpass overfylt at jeg har bestilt frokost på room-service de gangene jeg har overnattet der på søndager.

Men de har da ikke frokost etter kl 12. Dessuten er brunchen i det som brukes til bar på kvelder, så her tror jeg du snakker om noe du ikke har peiling på.

Har aldri vært halvfullt de gangene jeg har vært der.

Gammel 27-01-11, 17:28   #25
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Khao Thai var veldig bra sist jeg var i Trondheim. Treg service, men maten var nydelig

Gammel 27-01-11, 17:31   #26
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Men de har da ikke frokost etter kl 12. Dessuten er brunchen i det som brukes til bar på kvelder, så her tror jeg du snakker om noe du ikke har peiling på.

Har aldri vært halvfullt de gangene jeg har vært der.

Nei, jeg har selvsagt ikke peiling :himler: Mulig brunchen som går frokosten går over i sånn ca kl 11-1130 er mindre befolket, men jeg har vært der på brunch også... hyggelig men overfylt. De gangene JEG har vært der.

Jeg tror jeg har LITT peiling på Rica Nidelven. Jeg bodde der ca. 15 døgn i 2010

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.