Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er dine favorittapps til iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 20:54   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favorittapps til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Teo, kva er weightbot?

Vektregistrering. Den registrerer vekt og BMI pr. dato, regner ut gjennomsnittlig vektnedgang pr. uke og måned, antall dager siden startregistrering og antall dager igjen til forventet måloppnåelse. Også lager den fine kurver som viser vekt over tid.

Passer bra for nerdeslankere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:00   #22
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vektregistrering. Den registrerer vekt og BMI pr. dato, regner ut gjennomsnittlig vektnedgang pr. uke og måned, antall dager siden startregistrering og antall dager igjen til forventet måloppnåelse. Også lager den fine kurver som viser vekt over tid.

Gammel 03-03-11, 21:29   #23
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal vi sjå...
Hipstamatic (tar bilde med tildels fine effektar)
Facebook
Iperiod (held orden på syklusen - når fruktbar og det heile, veldig praktisk!)
Wordpress (for blog)
Convert units (centimeter, liter, feet, pints til cups og younameit)
Ellos
Gule sider
NameCatcher (litt tullete sak, men dog. Her legg du inn navn på folk, stikkord, så hugsar ein betre kven ein har møtt, i kva samanheng. Kan ha på bilder av dei, lyd til og med!)
Ibooks (tar vare på mine pdf'ar frå nett, f.eks strikkeoppskrifter
Google reader (oppdatering av bloggar eg følger)
Photobucket (held orden på mine bilder på nett)
Mealboard (som eg elskar. Held orden på min middagsplan og alle mine matoppskrifter)
Matprat
Tine (mat)
Gilde kokebok
Jamie Oliver (slettes ikkje dum, men litt lite stoff).

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:42   #24
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wimp
Facebook
Aftenposten
iMarka
iRute og Togtider
TVGuiden
DnB NOR
SATS
Shazam
NRK Radio
LinkedIn

Gammel 03-03-11, 23:01   #25
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg lastet ned denne, men finner ingen kurver, antall dager igjen. Jeg får bare opp den skalaen med bmi, vekt og dato. Hvor finner jeg resten?

Gammel 03-03-11, 23:05   #26
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ah! Lese infosiden først, kanskje.

Gammel 04-03-11, 00:25   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nå har jeg lastet ned denne, men finner ingen kurver, antall dager igjen. Jeg får bare opp den skalaen med bmi, vekt og dato. Hvor finner jeg resten?

Den endrer visning avhengig av om skjermen står loddrett eller ligger vannrett på høyre eller venstre side. :-)

Og den skjermen som viser antall kilo ned, kan du bla videre til neste side og se gjennomsnittlig vektnedgang.

Gammel 04-03-11, 09:27   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

PRøver igjen: hva er Hipstamatic?

Gammel 04-03-11, 09:29   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

PRøver igjen: hva er Hipstamatic?

En app som brukes til å ta bilder som ser ut som om de er tatt med et gammeldags Instamatic-kamera. Man kan velge ulike filmtyper (som gir ulike farger/effekter), ulike blitzer og diverse annet.

Gammel 04-03-11, 13:47   #30
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Den endrer visning avhengig av om skjermen står loddrett eller ligger vannrett på høyre eller venstre side. :-)

Og den skjermen som viser antall kilo ned, kan du bla videre til neste side og se gjennomsnittlig vektnedgang.

Denne er perfekt for meg. Skal kvitte meg med svangerskapskilo og jeg blir motivert av grafer og sånt. Til nå har jeg faktisk tegnet min egen graf.

Gammel 04-03-11, 15:19   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Til nå har jeg faktisk tegnet min egen graf.

Gammel 04-03-11, 15:23   #32
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Ja, faktisk. I filofaxen min. Så da skjønner du at denne var moro for meg.

Gammel 05-03-11, 11:40   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har eg også gjort. I excel. Tre sheets, en for vekt, en for mål og en for trening.

Gammel 05-03-11, 20:26   #34
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jamie Oliver 20 min meals, Flashlight, Handy level (med vater), iPeriod, MatPrat, Angry Birds, reMovem (boblespill).

Jeg liker Scrabble-aktige spill. Favorittene er WordFu og Scramble 2.

Gammel 05-03-11, 21:54   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Niåringen min hadde funnet en app som han ønsket seg VELDIG til Ipoden sin i dag. Han fikk den ikke. Det var en app med stor samling prompelyder.

Særing! Den har jeg. Festlig sak.

Gammel 05-03-11, 22:03   #36
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er visst ikke bare sær. Jeg er skikkelig teit som ikke vil gi ham det.

Enig med han.

Gammel 06-03-11, 22:20   #37
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niåringen min hadde funnet en app som han ønsket seg VELDIG til Ipoden sin i dag. Han fikk den ikke. Det var en app med stor samling prompelyder.

Jeg håper inderlig ikke femåringen får høre om denne. Det høres ut som femåringers drømmeapp.

Gammel 06-03-11, 22:21   #38
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg håper inderlig ikke femåringen får høre om denne. Det høres ut som femåringers drømmeapp.

Det er det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.