Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er dine favorittapps til iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-11, 12:55   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hva er dine favorittapps til iPhone?

Jeg har fått Iphone, og er helt forelsket i denne fine dingsen.

Jeg vet vi hadde en favorittapptråd for lenge siden, men nutildags foregår vel ting i et så forykende tempo at det er på sin plass med en ny.

Mine:

• Traffikanten - den hvor man kan trykke på jordkloden og få opp holdeplassene nærmest seg med tilhørende avgangstider
  • Spotify
  • Facebook
Leter etter/ ikke fått lagt inn enda:
  • Kindle for Iphone
  • Aftenposten
  • En jeg hørte om som het noe med Nordmaka eller lignende, som gir delaljerte turkart for ski og sommerløyper fra akkurat der man befinner seg
  • En god en på matoppskrifter - tar gjerne i mot tips?
  • Leter etter winsor pilates - men tror den bare fins på dvd (steinalder )

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 14:04   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine favorittapps til Iphone?

Angry Birds og Angry Birds Seasons
Hipstamatic
Bankapp

Gammel 07-02-11, 10:09   #3
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine favorittapps til iPhone?

Jeg er også nyforelsket! Fikk mitt lille vidunder i helgen.
Til nå har jeg lastet/kjøpt disse appsene:

Yr.no
Drool radio
FB
Smartsync for FB
Blogpress
IMDB
Iperiod
Photobucket
Gulesider
Posten sporing
Touchcloset
Rmaker - lage egne ringetoner

Gammel 07-02-11, 10:15   #4
daffy

daffy sin avatar

daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hørte om en app som skal vise alle turkart i Nordmarka. Skiløyper, gåløyper og sykkelstier. Noen som vet hva den heter?

Gammel 07-02-11, 10:23   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en som heter iMarka. Den har ikke kart, men viser preppestatus for skiløyper - den er veldig grei å ha. Det er turistforeningen som har laget den tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:27   #6
daffy

daffy sin avatar

Standard

imarka har jeg også. Det er Skiforeningens app. Men dette skulle være en med turkart. Jeg satt ved siden av mann på et julebord som snakket om denne. Tror det var en privatperson som hadde scannet inn alle kart, eller hvordan det nå var.

Hmm, jeg skal sjekke og legge ut her hvis jeg finner den.

Gammel 07-02-11, 10:31   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skisporet
Gule sider
Yr.no
SleepCycle (Alternativ vekkeklokke, som vekker deg ut fra hvor du er i søvnsyklusen. Jeg syns bare det er stas å se hvordan jeg sover. Jeg rekker jo uansett aldri å sove helt til vekkerklokken ringer...)
WhatsApp (En wifibasert SMS-tjeneste. Kjekt hvis man sender mye meldinger til utlandet og mottakeren også har WhatsApp)

(Og selvfølgelig Trafikanten - beste appen i verden. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:35   #8
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har fått Iphone, og er helt forelsket i denne fine dingsen.

Jeg vet vi hadde en favorittapptråd for lenge siden, men nutildags foregår vel ting i et så forykende tempo at det er på sin plass med en ny.

Mine:

• Traffikanten - den hvor man kan trykke på jordkloden og få opp holdeplassene nærmest seg med tilhørende avgangstider
  • Spotify
  • Facebook
Leter etter/ ikke fått lagt inn enda:
  • Kindle for Iphone
  • Aftenposten
  • En jeg hørte om som het noe med Nordmaka eller lignende, som gir delaljerte turkart for ski og sommerløyper fra akkurat der man befinner seg
  • En god en på matoppskrifter - tar gjerne i mot tips?
  • Leter etter winsor pilates - men tror den bare fins på dvd (steinalder )

Matprat, den er fin.

Gammel 07-02-11, 12:19   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kindle, Matprat, Trafikanten, 1881, Elixia booking, VLC media player (men den er visstnok borte fra Appstore, jeg håper ikke den blingses bort ).

Ellers spill og zånt til børnene.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:22   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Facebook
- Matprat
- Coop Obs
- PS Express
- UBaby Growth
- IMDb
- Altibox
- Felleskatalogen
- Yr
- Angry Birds
- Scrabble
- Cut The Rope
- Talking Carl

Gammel 07-02-11, 12:33   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bussorakel (bussorakelet i Trondheim)
Trafikanten (kjekk å ha når jeg er i Oslo)
Yr
RPN Calc (kalkulator)
RunKeeper (bruker telefonens GPS til å tracke løping/sykling)
WordsWithFriends (Scrabble)
VG TVGuide
E24 Valutakalkulator
Dropbox

Gammel 07-02-11, 12:37   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Google Calendar
Yr
Gule Sider
Handleliste
Weightbot
Facebook
Dropbox
NRK Radio
Angry Birds
Smurf Village

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 14:11   #13
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Har iPod da, men det er vel same greia uten telefonmulighet?

Nrk
Yr
Hipstamic
Dropbox
Kindle

Angry birds
Cut the rope
Puzzle agent
Smurf village

Gammel 07-02-11, 14:19   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Yr
Hipstamatic
Camera+
Photobucket
iPeriod
VLC
FB
Avinor
Foursquare
Gule Sider
My Vacation
Matprat
Filmweb

Angry Birds
Kronespillet
Plants vs Zombies

Sist redigert av Bomull : 07-02-11 kl 14:24.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:42   #15
daffy

daffy sin avatar

Standard

Men det viktigste da, jeg la FP til som nettside med eget bokmerke på "Home". Men teksten blir så liten. Hvordan leser dere FP på Iphone?

Gammel 07-02-11, 16:16   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teksten er litt liten, men det går greit. Ofte utvider jeg sånn at jeg ser alt utenom avatarene, men det er litt upraktisk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 10:19   #17
Garamond
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Garamond har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg hørte om en app som skal vise alle turkart i Nordmarka. Skiløyper, gåløyper og sykkelstier. Noen som vet hva den heter?

http://appshopper.com/sports/nordmarka

Kanskje det er denne ? Ser ganske fancy ut med GPS funksjon og kart og sånn

Garamond er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:59   #18
daffy

daffy sin avatar

Standard

Ja! Det var det. Tusen takk!

Gammel 03-03-11, 18:14   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hva er hipstamatic?

Engry birds
Aftenposten
Yr
Dnb NOR
Bump
Viber
Onblock me
Vg

Gammel 03-03-11, 20:48   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teo, kva er weightbot?

Eg har nettopp lasta ned Rat on a scooter etter tips frå Kamille av alle ting. Er nesten like hekta som eg var på Angry Birds.

Og en morsom sak, Heart rate. Kjæresten min har denne og eg har hatt kvilepuls på rundt 90 kvar gong eg har prøvd og eg har fått mykje vennlig pes for å vere dårlig trent. I dag lasta eg den ned sjøl og sjekka, med kjæresten i Berlin. Kvilepuls på 64. Vi konkludere med at eg er så forelska at eg får forhøya puls når eg rundt han.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.