|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: En god grunn til å ikke stemme Høyre
Var det meningen det skulle være en god grunn til ikke å stemme Høyre? Personer jeg er uenig med finnes i absolutt alle partier, fra gammelkommunistene via SV, DNA, Høyre og FrP til Nasjonal front. Noen steder finner jeg langt mer av dem enn andre steder, men skulle jeg la være å stemme på et parti fordi jeg er uenig med noe minst en av deres representanter hevder, kunne jeg bare la være å stemme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreDet er i allefall bullshit at det ikke finnes mobbin i Botswana. Spanskrørene finnes fortsatt der ja og det er strenge skolesystemer, men like fullt er unger stygge mot andre unger osv. Faktisk er det ganske tragisk hvordan enkelte mobber og mishandler i Botswana; jeg har sett mye stygt. BTDT i den forstand at jeg har bodd i Botswana. Sånn, når det først er nevnt i denne konteksten.
|
![]() |
|
|