|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
En god grunn til å ikke stemme HøyreDersom mange nok stemmer Høyre så kan man ende med at i 16 år sitter de med representanter på Stortinget som ikke er redde for å si at skoler burde bruke vold mot elevene. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme Høyre
Jepp. Og da helst Botswana på ... når søren det nå var denne mannen gikk på skole. Men han er 76 år så det var vel ikke i fjor. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Han har kommet med lignende utspill i Stortinget i egenskap av å representere Høyre og han fremstår også her med (H) - jeg går da ut fra at Høyre burde ta noen tiltak for å stoppe dette. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Nei, der er det vel bare læreren som mobber. |
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Han kan da umulig ha sittet på Stortinget siste to perioder? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreJeg trodde at en såpass gammel mann varklar over at det er stor forskjell på å ha respekt for eller å være redd for en lærer.
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreSynes egentlig at denne saken sier mer om VGs ønske om å ta over for Se og Hør når det gjelder mest uinteressante nyheter enn det sier om Høyre....
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreGodal sitter ikke på Stortinget. Hans siste periode utløp i 2001.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreDe kan ... si fy eller noe. |
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
.......eller så kan de respektere ytringsfriheten til alle landets beboere, også stortingspolitikere som ønsker å drite seg ut i offentligheten
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreJeg tar ikke det denne fjotten sier til inntekt for Høyres politikk, og det virker det ikke som andre høyrepolitikere gjør heller.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvem skal slå lærerene som bruker vold mot de som er mindre og svakere enn seg, tro?
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreDet er vel bred enighet i at spanskrøret ikke er noe godt tiltak mot mobbing. For i min bok så avler vold vold.
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreBarn mobbes hver dag. Noen ender opp som rusmisbrukere og noen tar selvmord, nå eller senere. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Var det meningen det skulle være en god grunn til ikke å stemme Høyre? Personer jeg er uenig med finnes i absolutt alle partier, fra gammelkommunistene via SV, DNA, Høyre og FrP til Nasjonal front. Noen steder finner jeg langt mer av dem enn andre steder, men skulle jeg la være å stemme på et parti fordi jeg er uenig med noe minst en av deres representanter hevder, kunne jeg bare la være å stemme. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Det er vel ofte folk i den alderen som ikke er klar over at det er en forskjell på det.
Bare vent til det dukker opp noen som er større og sterkere enn rektoren, og bruker spanskrøret på ham! Herlig politikk! Slå dem, så de lærer å ikke slå andre!
|
|
|
|
#20 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En god grunn til å ikke stemme HøyreDet er i allefall bullshit at det ikke finnes mobbin i Botswana. Spanskrørene finnes fortsatt der ja og det er strenge skolesystemer, men like fullt er unger stygge mot andre unger osv. Faktisk er det ganske tragisk hvordan enkelte mobber og mishandler i Botswana; jeg har sett mye stygt. BTDT i den forstand at jeg har bodd i Botswana. Sånn, når det først er nevnt i denne konteksten.
|
![]() |
|
|