|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilke(t) spill på iPad kan underholde meg i fjorten timer?Film, serier og strikketøy er i boks. Og bøker og blader. Men man vet jo aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke(t) spill på iPad kan underholde meg i fjorten timer?Little things er et sånn finn ting på en figur, få puslebit, neste figur med nye finn-ting-oppgaver, ny puslebit osv. Når du har et visst antall puslebiter så skal du pusle, så kommer nytt spill med finn-ting etc. Det blir gradvis vanskeligere, og det er om å gjøre å finne tingene raskt.
![]() |
#23 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke(t) spill på iPad kan underholde meg i fjorten timer?Jeg elzker talking tom, men det egner seg nok ikke for 14 t på fly, da blir mannen din gærn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilke(t) spill på iPad kan underholde meg i fjorten timer?En stemme til for Plants vs. Zombies. Dersom du er film og/eller musikkinteressert så anbefaler jeg Movie Challenge og Music Challenge fra Red Wind Software. Veldig bra spørrespill om film og musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|