|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg synes det høres litt stress ut, men kunne nok funnet på å gjøre det. Da ville jeg reist til en by jeg var godt kjent og hvor det går fort å komme seg til og fra flyplassen. London ville nok utgått da man bruker en del tid på å komme seg fra/til sentrum og må være på flyplassen leenge før flyet skal gå. Aberdeen hadde fint gått an. Ikke så spennende shopping der da synes jeg... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?
Jeg gjorde det. Jeg er en idiot på shopping sånn sett.
Nei - men du kan ikke ta med taxfree alkohol og sigaretter. Alkohol og sigaretter kjøpt med moms i det landet du var i går helt fint vel? |
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg klarer ikke å ha bare en dag i Trondheim en gang,om jeg skal over det hele,kose meg og sånt
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Men man vil heller kose seg i London en lørdag enn i Trondheim. Det er jeg ganske sikker på.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg dro nesten på dagstur til London i fjor for å drikke kaffe med en kompis.
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg vil tro at Amsterdam også kan egne seg for dagstur. her er det også kort avstand inn til sentrum og et ganske kompakt shoppingområde om jeg ikke husker feil.
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg har lyst på en sånn shoppingtur til London, men jeg har selvpålagt flyforbud privat bl.a. for å liksom klimanøytralisere at vi ikke har byttet ut oljefyren med jordvarme enda. Det er tøft å skulle pleie miljøsamvittigheten sin.
|
|
|
|
#10 |
|
Retromum
|
Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?
Ja den er jeg klar over, men det betyr ingenting fra eller til siden jeg er avholds.
|
![]() |
|
|