|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Har gjort det til London et par ganger. Fungerer strålende og jeg får tom tid til museum. Har ikke gjort det for siste gang.
![]() |
#22 |
Står på egne ben
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?
Det er ikke veldig vanskelig å sjekke om de vil siden du må vise pass inn og ut og det blir registrert når du flyr til og fra. Jeg ville i alle fall hatt 1 overnatting om jeg først skulle på hurtig shoppingtur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Det blir jo ikke mer stress enn man lager. Jeg kommer til å plotte inn på kart hvor "mine" butikker er, også rekker jeg det jeg rekker. Jeg kommer til å spise lunsj og drikke kaffe og sulle rundt.
![]() |
#24 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg synes det høres litt stress ut, men kunne nok funnet på å gjøre det. Da ville jeg reist til en by jeg var godt kjent og hvor det går fort å komme seg til og fra flyplassen. London ville nok utgått da man bruker en del tid på å komme seg fra/til sentrum og må være på flyplassen leenge før flyet skal gå. Aberdeen hadde fint gått an. Ikke så spennende shopping der da synes jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
Jeg gjorde det. Jeg er en idiot på shopping sånn sett.
Nei - men du kan ikke ta med taxfree alkohol og sigaretter. Alkohol og sigaretter kjøpt med moms i det landet du var i går helt fint vel? |
![]() |
![]() |
#26 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg klarer ikke å ha bare en dag i Trondheim en gang,om jeg skal over det hele,kose meg og sånt
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Men man vil heller kose seg i London en lørdag enn i Trondheim. Det er jeg ganske sikker på.
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?Jeg dro nesten på dagstur til London i fjor for å drikke kaffe med en kompis.
![]() |
#29 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billetten viser hvor lenge man har vært ute av landet.
![]() |
|
|