|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?Jeg deler kjøkkenlivet mitt i to perioder; før- og etter Kenwood'en. Jeg ville aldri vært den foruten!
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?Jeg har food processor som brukes stadig vekk. Den duger dog ikke til pisking av krem, elting av deig og slikt, så jeg må nok ha en god kjøkkenmaskin i tillegg. Enten Kenwood Major, eller Kitchen Aid.
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?Jeg bruker kjøkkenmaskinen min mye og er helt avhengig av den. Men jeg angret på at jeg kjøpte en hvor vispen står nedi bollen. Når jeg baker brød, sitter den klistret fast i deigen. Det er en minus. Men så fikk jeg masse ekstrautsyr med på kjøpet da.
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?Jeg bruker min kjøkkenmaskin mye. Den er ikke så fancy, den er så gammel at det ikke finnes bilder av den på nett, emn den er litt slik:
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?Min mor har denne:
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?
Den har jeg også - arvet av min mor. Hun vant den i en kjøkkentegnekonkurranse da jeg var ca. 10, det vil si for 35 år siden.
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trenger jeg kjøkkenmaskin?
Mamma har en slik en. Bare at den er oransj. Selvsagt. Det var veldig in på den tiden.
|
![]() |
|
|