|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger innspill. Benkeplate på kjøkkenøy og skuffrekke, gulv m.m.Vi har benk i svart granitt, er veldig fornøyd. Lett å holde rent, får ikke hakk, lite vedlikehold, tåler varme og er pent.
![]() |
#2 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger innspill. Benkeplate på kjøkkenøy og skuffrekke, gulv m.m.
Kjekt å høre erfaringer med helt ensfarget benkeplate. Hvordan er det med smuler og fingermerker på din benkeplate ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Du ser smulene, men den er superlett å tørke av. Jeg orker ikke smuler uansett, så det er ikke noe problem. Ang. fingermerker så synes det om lyset skinner rett på, ellers går det helt bra. Tørker jeg over benken når jeg har brukt den med en klut, er den helt strøken. Veldig greit at den ikke får hakk og den ser elegant ut.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger innspill. Benkeplate på kjøkkenøy og skuffrekke, gulv m.m.Signerer alt Mauser sier. Vi har samme benkeplate og underlimt vask.
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trenger innspill. Benkeplate på kjøkkenøy og skuffrekke, gulv m.m.Vi har Absolute Black, 38 mm (nest dyreste, vel), med utskjäring for vask og koketopp. Löpemeter husker jeg ikke, tror det var rett over 5. De monterer vask på stedet, alt du trenger å gjöre er å sende inn nöyaktige mål. De finner du på monteringsanvisningen til vasken (den ligger gjerne på nett også, så da er det bare å sende link). Vi kjöpte Blanco Silgranit fra Tyskland til 1600 i stedet for 8500 her. Fremgangsmåte ligger i et par andre tråder.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Slik spraglete overflate som du beskriver syns jeg er pent. Vår går fra lys beige til nesten sort flekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|