|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Heia DnB NOR!!!
Dette skulle jeg også nevne nå. Banken har sendt ut SMS til alle kunder, og en må jo selv huske på å ha oppdatert mobilnr og epostadresse registert for nettopp slike ting. Det kommer vel opp med jevne mellomrom mener jeg, at man må bekrefte at registerte personalia er korrekte?
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Dette sier jo hvor lite jeg får med meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Du får foreslå det til Rune Bjerke, adm. dir.
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en konto i dnb med minibank kort og nettbank og turbo har, og all infoen min er oppdatert der men fikk ikke noe sms om varslig om det skulle stenges,ikke mail eller noe.Og ikke sett det verken i avis eller på nettet .Men ikke noe krise da jeg bruke skandiabanken istede.
Sist redigert av Honda : 23-04-11 kl 00:18. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Jeg er er også 99 % sikker på at min epost og mobilnummer er oppdatert hos DnbNor....... fikk ikke noe sms og ikke noe mail. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Einsam
|
I utgangspunktet skal ingen få dårligere vilkår |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Frister det å sjekke om jeg er registrert? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Næh!
Ja det kan virke sånn. Jeg er 99 % sikker på at det står nok penger der. Dette gjør meg litt bedre stemt da. Jeg har tross alt sjekket at det skal være mulig å dra på påsketur uten å overføre penger ( |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Sv: Heia DnB NOR!
Ja, uten tvil.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Sv: Heia DnB NOR!
Puh. Litt lettet. Da kan jeg antagelig dra på plantasjen i påsken. Skal ha makeover i hagen, så jeg så for meg at jeg måtte droppe dette nå om jeg ikke fikk overført penger. Men da er antageligvis saldoen helt fin. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Heia DnB NOR!Men som noen nevner over var det altså andre problemer i dag også med bankterminalene. Hun foran meg i køen fikk ikke betalt og jeg fikk ikke bruke mitt skandiabanken kredittkort.
|
|
|
#19 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Heia DnB NOR!Ja og ser jeg burde ha lest hele tråden hehe
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Sv: Heia DnB NOR!Jeg kan jo ha en update her, for de som ikke gidder lese hele tråden. |
|
|
|
![]() |
|
|