Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Husker dere …?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-11, 18:59   #21
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husker dere …?

*Rund halvliters glassflaske med Tab
*Tuppen og Lillemor

Og den der stensillukten var uforglemmelig ...

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:01   #22
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tur i skogen, med matpakke, -og stor sorg da termosen med kakao var knust og dermed full av glassbiter...

Gammel 05-05-11, 19:45   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Åh, jeg minnes gule torskekaker med gressløk i. De var fantastiske!

De husker jeg også (nå)!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:12   #24
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sprengtråd med sterke farger som vi (eller kanskje særlig gutta) tvinnet rundt eikene på sykkelhjulet.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:19   #25
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Disneysjokolade! Fire små sjokolader i hver pakke, alle hadde en disneyfigur i hvit sjokolade som dekor.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:27   #26
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokoladeis i 1 liters pappesker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:18   #27
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Melkeplett til 5 øre stk. Ble en stappfull spisspose for 1 kr.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Dette var den store helten min. Var på konsert med han på tivoli og alt Forelska!

Åh, min årgang!
Eiving Løberg var også en av mine helter, sammen med Anita Hegerland - "hvis jeg var en fugl, med vinger og fjær, jeg fløy over havet der pappan min er!"
Rosa bruspulver.
Bugg.
Stensiler.
Fluorskylling hos tannlegen. Puss - spytt ut.

Gammel 05-05-11, 21:32   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Disneysjokolade! Fire små sjokolader i hver pakke, alle hadde en disneyfigur i hvit sjokolade som dekor.

Ja, de savner jeg!

Gammel 05-05-11, 22:05   #29
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde flere titalls brevvenner. Det gikk med mye brevpost med hestemotiv!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:05   #30
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt slim på boks! Jeg husker jeg sparte og sparte, og gikk innom lekebutikken i værret og kjøpte meg en sånn en Jeg husker enda hvordan det lukter, og den deiligekle kalde følelsen mot fingrene

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:09   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slimboks ja, de selger sånne enda men de har puttet den i noe som skal være et lite toalett. Syvåringen maser om en slik hver gang vi er i lekebutikken.

Gammel 05-05-11, 22:13   #32
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Husker dere denne brusen? Jeg ELSKET den.

Åh, den var bare best! Også isen! :hjerte:

Gammel 05-05-11, 22:16   #33
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg hadde flere titalls brevvenner. Det gikk med mye brevpost med hestemotiv!

Ja.
Jeg hadde skaffet meg brevvenner gjennom Pennys kontaktsider.

Gammel 05-05-11, 22:18   #34
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! det bladet der hadde jeg!! (bortsett fra at du endret det fra nr. 1/82 som jeg HUSKER til noe annet som er meg ukjent...). Også en rosa bok om en hest som het...Flicka?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:19   #35
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Sprengtråd med sterke farger som vi (eller kanskje særlig gutta) tvinnet rundt eikene på sykkelhjulet.

Jepp! Skikkelig gøy, og sånn tråd fant vi jo overalt.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:21   #36
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Åh! det bladet der hadde jeg!! (bortsett fra at du endret det fra nr. 1/82 som jeg HUSKER til noe annet som er meg ukjent...). Også en rosa bok om en hest som het...Flicka?

Ja, jeg endret det fordi det ble så stort. Jeg kjøpte Penny i mange år, fra midten av åttitallet til omtrent utpå høsten 1990. Min venn Flicka, ja ...

Gammel 05-05-11, 22:26   #37
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tuppen og lillemor. Frøken Detektiv. Det Nye, spør Søren. Romantikk, mitt første kyss.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:30   #38
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Her var det mye morsom mimring, ja.
Jeg husler én liters brusflasker i glass som vi pleide å kjøpe på lørdager. Tungt å bære to slike hjem.
Og de der salte bombene til 10 øre stykket. Og smågodt med variabel stykkpris, som betjeningen skulle plukke opp i posen for den som handlet. "To av den, og fire av den. Eller vent, nei, bare tre..." Det ble lange køer på lørdag før barnetv.
Sprengtråd og kråkesølv var store skatter hos oss også.

Og Ti i skuddet! Lykken over å oppdage at det fantes annen musikk enn smurfene og dænseband.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:44   #39
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Var ikke denne på en barneplate?
Jeg hadde en barnekassett med Dizzie Tunes, men husker ikek hva den het.

Ellers alt over her (ihvertfall nesten).

Og Smurfene

Dessuten alle "pekekioskene" og man fikk en hel bærepose med digg for ti spenn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:44   #40
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ti i skuddet var veldig poppis hos meg. Åh, Mona og Mikkel i Starlet er jo en klassiker!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.