|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Klein og dum.
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Nå syns jeg generelt at reklame er teite greier, men denne troner jammen meg høyt opp på lista over Urteit!
![]() |
#26 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Måtte inn på FB og sjekke siden deres.
Jaudå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Hvordan sjekker man siden deres? Og det der var jaggu meg et elendig svar fra imsdal.
![]() |
#28 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?https://www.facebook.com/imsdal?sk=wall |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Må man like dem for å gå inn på linken? Får den ikke opp, og vil slettes ikke like.
![]() |
#31 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?HÆ? Hvis det er sånn man blir av Imsdal, kan de ha det i fred for meg. Jeg vil heller være venner med pønkejentene.
![]() |
#32 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Denne var jo så dum at det kunne vært en parodi. Neste reklame så har de helt sikkert slumber party og har putekrig, så fjærene faller over de vakre nakne kroppene deres. For det kan man med vann innabords. Og punkerjentene de får sikkert bare fjær i valkene, og kløfta og orker ikke mer, og da kan de vakre jentene kaste hodet bakover og le mens de drikker vannet sitt.
![]() |
#33 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Den er bare teit. Og jeg reagerte også på ridningen uten hjelm.
![]() |
#34 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg føyer meg inn i rekken av kritikere. Jeg ble også litt småamper. Måtte vise den til mannen også, og han mente at det var "fine jenter altså, men hva er poenget?".
![]() |
![]() |
#35 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?dustereklame
![]() |
#37 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Og for noen elendige svar på kritikken. 'Vi liker filmen, vi synes det er girl power, vi'.
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg klarte rett og slett ikke å la være å kommentere det på siden deres. Det som er ille, er at man må klikke på "liker" for å få kommentere whatsoever. |
![]() |
![]() |
|
|