|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg syns den er helteit. Pene blonde jenter er best, og da er det helt greit å erte pønkejenter med å gi dem en tom kakeboks? Pønkejenter har alltid dårlig kondis? Jeg tror faktisk Imsdal mistet en kjøper i meg med den reklamen.
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Tenkte noe av det samme. Pene damer er kule - mindre pene (?) er dumme.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Link til reklamen? Jeg har faktisk ikke sett den.
![]() |
#9 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?(Kilde: youtube.com)
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Har youtubet og hadde visst sett den før. Men jeg hadde ikke registrert at det var med pønkejenter. Jeg datt vel av lasset når de lekte spin the bottle med Imsdalflaska.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Elendig og poengløs reklame uten noen logisk sammenheng med produktet. |
![]() |
![]() |
#13 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Men herregud da dere! De ikke-så-tynne pønkerjentene hadde jo ikke drukket Imsdal.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg sitter på mobilen, men mulig den ligger på YouTube? Der var den funnet ja.
![]() |
#16 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg drakk Gransmineralvann tidligere i kveld, men begynte ikke å strippe likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Jeg føler meg faktisk ganske teit, for den reklamen ble slutten på Imsdal for mitt vedkommende. Teit, fordi jeg burde ha sluttet da det kom frem hvor lite miljøvennlig det var å drikke vann i flaske. Reklamen var en fornærmelse mot alle slags damer, både pene, blonde og pønkejenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?Nok en dustereklame *har ikke sett den før nå* og jeg må ærlig innrømme at jeg legger skjelden merke til reklame og ser fint lite på tv. Men ja, denne føyer seg inn i rekkene for dustereklame. *også er jeg stadig på let etter Olden m/eplesmak i små flasker, for imsdal sin smaker høng*
![]() |
|
|