Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 21:36   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?

Jeg syns den er helteit. Pene blonde jenter er best, og da er det helt greit å erte pønkejenter med å gi dem en tom kakeboks? Pønkejenter har alltid dårlig kondis? Jeg tror faktisk Imsdal mistet en kjøper i meg med den reklamen.

Måten de svarer på kritikk på facebooksiden sin greier ikke akkurat å heve inntrykket mitt heller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:51   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?

Nei, det er ingen god reklame.

Gammel 23-05-11, 21:52   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den er både kvinnediskriminerende og mobbete.

Gammel 23-05-11, 21:53   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Tenkte noe av det samme. Pene damer er kule - mindre pene (?) er dumme.

Gammel 23-05-11, 21:53   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Den er skikkelig, skikkelig teit, og jeg har reagert på den.

Gammel 23-05-11, 22:02   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Også påstår de at det er en "girlpower" reklame.

Gammel 23-05-11, 22:04   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Link til reklamen? Jeg har faktisk ikke sett den.

Ut fra det dere sier, høres den urteit ut.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:04   #8
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Girlpower: For deg som er høy, blond og slank.

Gammel 23-05-11, 22:06   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

(Kilde: youtube.com)
Her er den

Gammel 23-05-11, 22:06   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har youtubet og hadde visst sett den før. Men jeg hadde ikke registrert at det var med pønkejenter. Jeg datt vel av lasset når de lekte spin the bottle med Imsdalflaska.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:08   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Elendig og poengløs reklame uten noen logisk sammenheng med produktet.

Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:08   #12
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De rir uten hjelm!!!
:boikotter Imsdal:

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:09   #13
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Men herregud da dere! De ikke-så-tynne pønkerjentene hadde jo ikke drukket Imsdal. Med Imsdal i kroppen hadde de øyeblikkelig blitt tynne og blonde. Slik vi alle ønsker at vi skulle sett ut. Jeg tror i sannhet at jeg skal ut og kjøpe meg litt Imsdal nå, jeg.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:12   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

reklame. Den var dårlig. (kan jeg si det?) Virkelig.

Gammel 23-05-11, 22:12   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg sitter på mobilen, men mulig den ligger på YouTube? Der var den funnet ja.

Konsept etter hukommelsen: pene modellpiker som drikker Imsdal og utfordrer hverandre. En må klippe håret og en annen ... gisp! må spise en cupcake! Etterpå gir de den tomme kakeboksen til pønkepiker som blir sinte, men siden de er pønkepiker og ikke modelldamer, så er det greit å erte dem, for de kan jo ikke løpe fort allikevel. Så kommer det litt hesteriding i miniskjørt og så stripping til undertøyet.

Gammel 23-05-11, 22:17   #16
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg drakk Gransmineralvann tidligere i kveld, men begynte ikke å strippe likevel. Skjønner at det må være skikkelig Imsdal for at det skal virke. Teite damer i teit reklame. "Drikk Imsdal, bli teit!"

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:20   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

No more Imsdal heretter.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:21   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg føler meg faktisk ganske teit, for den reklamen ble slutten på Imsdal for mitt vedkommende. Teit, fordi jeg burde ha sluttet da det kom frem hvor lite miljøvennlig det var å drikke vann i flaske. Reklamen var en fornærmelse mot alle slags damer, både pene, blonde og pønkejenter.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:27   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Du har helt rett, Balanse. Den er en fornærmelse mot alle jenter.

Gammel 23-05-11, 22:33   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Nok en dustereklame *har ikke sett den før nå* og jeg må ærlig innrømme at jeg legger skjelden merke til reklame og ser fint lite på tv. Men ja, denne føyer seg inn i rekkene for dustereklame. *også er jeg stadig på let etter Olden m/eplesmak i små flasker, for imsdal sin smaker høng*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.