|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Høyden er mitt problem. Finner nesten aldri bukser som er korte nok i beina. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?
Man skal bare være kort nok i beina: Jeg er veldig glad i Capri-moten. Capri-bukser pleier passe meg akkurat i lengden, så jeg kjøper ofte sånne istedet for å kjøpe normallengde og legge opp buksene.
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Magen og ryggen. To størrelser større i overdeler enn i underdeler.
|
|
|
#5 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Om atl annet passer, blir det for trangt over bysten. Skjorter spriker så man har fritt innsyn til BH'n, tunikaer som har knyting under bysten blir for kort så jeg får knytingen midt på puppene.
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Det største problemet er faktisk leggene. Støvletter utgår med høye kneløft da jeg må opp tre str for å få dem igjen. Trange bukser som passer fint i midje og rompe må dras på med tang over leggene.
|
|
|
#7 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg er like lang som deg. Det gjør at kjoler ofte kryper opp slik at de er akkurat for korte. Liker dem helst knelange, men de blir gjerne oppover låret på meg.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg er lang (1.81) og stor og har lange ben. Jeg finner ingen bukser som er lang nok. Jeg har store pupper, så stort sett blir alle skjorter/kneppetopper/bluser veldig feil.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Deilig å slippe å skrive innleggene selv. 1.81. HH- cup og post fødsel kropp. Foretrekker nakkeskudd foran prøverum. 43+ i sko orker jeg ikke å snakke om.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Jeg har mye den samme figuren som Nessie, men er litt høyere, tjukkere og har større pupper, og problemstillingene er jo kjente. Men det er jo også en veldig takknemlig figur å kle på, da, f.eks. er det veldig mange kjoler som blir fine, og det eneste som virkelig irriterer meg ordentlig, er at det er så få bukser som passer over lårene og i livet samtidig. Så jeg går i skjørt. Play to your strengths!
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Ja, jeg går mye i kjoler i grunn, og skjørt.
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Ja, jeg går jo også omtrent bare i kjoler og skjørt, og det er figuren min veldig takknemlig for.
|
|
|
|
#13 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Litt for mange akkurat nå. Synes det er vanskelig å finne noe som sitter fint. Jeg er et stuttjukt og frodig timeglass, som egentlig ser for meg at kan kle litt feminine snitt og fasonger, bare plaggene går inn og ut på de rette stedene. -Så egentlig er det klærne som har problemområder, ikke meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Det største problemet er ukompetente butikkansatte som ikke ser hva jeg kler. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
|
|
|
#19 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?Lang rygg og er breiskuldra i forhold til resten av smale meg. En del topper kan derfor bli forkorte i livet. Og mange topper blir enten for smale i skuldrene eller sitter ikke som de skal lengre nedover.
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?For brede hofter i forhold til lårene. Evt. for tynne lår i forhold til hoftene, alt ettersom hvordan man velger å se på det. Får av og til trøbbel med tighte jeans, men har funnet noen modeller som er fine på.
|
![]() |
|
|