|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)Du skal fly litt lenger enn oss, vi fløy Oslo-Newark direkte for noen uker siden, og det holdt mer eller mindre med iPaden. Noen nye spill, noen nye lydbøker/pekebøker (Tambar feks |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)God tur!
|
|
|
#25 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)Hobbes: Hvordan gikk turen? Og, har du noen ståltips når det kommer til San Francisco??
|
|
|
#26 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)Det gikk virkelig supert, til tross for at ungene sov en time hver på den nesten 11 timer lange flyturen dit. De lot seg underholde og satt pent og pyntelig på hvert sitt sete. Det var så bra at vi tenkte at vi kom til å få igjen på hjemturen. Trodde vi. De sov fra Dallas til London... Alt i alt en fantastisk tur, inkludert flyreisen. En sånn tur er vi ikke redde for å ta igjen.
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)Høres knall ut!
|
|
|
#28 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)Å ja, tenkte flyplassen jeg.
|
|
|
#29 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)
Høres herlig ut!!! Og tusen takk; jeg skal følge med - gleder meg til å se/lese!!
|
![]() |
|
|