Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 20:31   #21
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laaaang flyreise med barn (Absalone, kanskje?)

Du skal fly litt lenger enn oss, vi fløy Oslo-Newark direkte for noen uker siden, og det holdt mer eller mindre med iPaden. Noen nye spill, noen nye lydbøker/pekebøker (Tambar feks ) og så var det spillkonsoll (kjedelig...) i flysetet.

God tur!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 21:16   #22
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du Saint, tror du vi kan klare å få til å treffes når jeg en gang er tilbake?

Gammel 27-06-11, 21:43   #23
Observatøren

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Du Saint, tror du vi kan klare å få til å treffes når jeg en gang er tilbake?

Selvsagt!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:36   #24
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

God tur!

Gammel 06-09-11, 13:30   #25
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hobbes: Hvordan gikk turen? Og, har du noen ståltips når det kommer til San Francisco??

Gammel 06-09-11, 14:30   #26
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gikk virkelig supert, til tross for at ungene sov en time hver på den nesten 11 timer lange flyturen dit. De lot seg underholde og satt pent og pyntelig på hvert sitt sete. Det var så bra at vi tenkte at vi kom til å få igjen på hjemturen. Trodde vi. De sov fra Dallas til London... Alt i alt en fantastisk tur, inkludert flyreisen. En sånn tur er vi ikke redde for å ta igjen.

Når det kommer til San Francisco, så var det en grei flyplass det, altså. Vi synes ihvertfall det var oversiktlig og greit. Jeg ble litt svett da jeg fant ut at vi måtte ta shuttle til Avis for å få bilen vår, men det var null problem. Ikke en gang med de to overtrøtte barna var det noe problem. Noe spes du tenker på?

Gammel 06-09-11, 14:34   #27
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Høres knall ut!

Jeg tenkte forøvrig også litt på hvordan det var i San Francisco da, og om du har noen absolutte anbefalinger?

Gammel 07-09-11, 16:31   #28
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Å ja, tenkte flyplassen jeg. San Francisco er helt fantastisk! Vi bodde et par timer unna, så vi var bare der en ettermiddag. Men vi skal definitivt tilbake dit!!!! Vi gikk til Pier 39 (der må det jo bare være helt fantastisk å være uten barn!), og gikk deretter ned til Fisherman's Wharf. Det finnes to store turistbåter oppe ved Pier 39 som tar turen under Golden Gate bridge og forbi Alcatraz. Men vi gikk ned forbi Fisherman's Wharf og tok en av de "uoffisielle" båtene i stedet. Det var ikke noe fishy (no pun intended) med dem, de bare var ikke tilknyttet de to store, og båtene var litt mindre, så de var en del billigere.

Nedenfor der båtene lå ligger det maaaasse restauranter. Vi var på en som heter Caparro's. Den ligger på samme side av gaten som båthavnen er når du går gjennom Fisherman's Wharf, ned mot stranda. Og stranda. Åh... Gir deg tilgang til bloggen min, jeg, så lager jeg et innlegg med bilder i kveld.

Gammel 07-09-11, 17:54   #29
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Å ja, tenkte flyplassen jeg. San Francisco er helt fantastisk! Vi bodde et par timer unna, så vi var bare der en ettermiddag. Men vi skal definitivt tilbake dit!!!! Vi gikk til Pier 39 (der må det jo bare være helt fantastisk å være uten barn!), og gikk deretter ned til Fisherman's Wharf. Det finnes to store turistbåter oppe ved Pier 39 som tar turen under Golden Gate bridge og forbi Alcatraz. Men vi gikk ned forbi Fisherman's Wharf og tok en av de "uoffisielle" båtene i stedet. Det var ikke noe fishy (no pun intended) med dem, de bare var ikke tilknyttet de to store, og båtene var litt mindre, så de var en del billigere.

Nedenfor der båtene lå ligger det maaaasse restauranter. Vi var på en som heter Caparro's. Den ligger på samme side av gaten som båthavnen er når du går gjennom Fisherman's Wharf, ned mot stranda. Og stranda. Åh... Gir deg tilgang til bloggen min, jeg, så lager jeg et innlegg med bilder i kveld.

Høres herlig ut!!! Og tusen takk; jeg skal følge med - gleder meg til å se/lese!!

Gammel 08-09-11, 22:55   #30
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Absalone, nå kan du lese.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.