|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi har vært der flere år på rad sidne jentene var små og det har vært en suksess hver gang. I fjor ble det ikke noe ferie på oss så nå er det 2 år siden vi var der sist. Jentene spør om vi ikke kan reise dit i år og det skal vi
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi har tenkt på det, men da med en Knert på nesten tre år, dog målt en cm eller to over de magiske 90, så han får vel prøve noen ting.
|
|
|
#23 |
|
Textrovert
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Tusen takk for tilbakemelding.
|
|
|
#24 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?
Det er jeg helt enig med deg i. Absolutt verdt å ta med seg grillmat og grille selv, for kvaliteten på maten inne i parken er elendig, og prisen helt svimlende.
|
|
|
|
#25 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi har også likt oss på Hunderfossen. Rafting, gokart og de elektriske bilene var vel mest stas (barna var da 7 og 11). Om dere tar turen så vil jeg også anbefale Norsk vegmuseum som ligger vegg i vegg. Og spesielt da den guidede turen inn i fjellet. Kanskje ikke så veldig spennende for 8-åringen, men fasinerende for oss voksne. Og, det er gratis. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi elsker Hunderfossen. Det er en koselig park uten alt for mye stress og mas. Er man karuselltypen så kan det sikkert bli litt kjedelig. Vi har vært der 3 år på rad og ungene maser om at vi må dra dit igjen snart. De er bare 4 og 6 år da.
|
|
|
#27 |
|
Textrovert
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Nå har vi bestemt oss for å dra. Vi har kjøpt "vanlige" inngangsbilletter, uten ekstrabilletter til bondegård, gondol og badeland.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 28-06-11 kl 13:29. Årsak: Skriveleif :shockshockhorror: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Noe av det jeg husker fra Hunderfossen er det fantastisk dårlige utvalget de har av mat der. De har mat der altså, men det er av typen pizza, pølser, osv ... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
guru advisor
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi var der for noen uker siden. Det er et deilig sted, synes jeg, rolig og fritt for stress. HAr du en gutt som er glad i biler og hjul (som min) så var de radiostyrte bilene, trafikkskolen, trailerne og Mercedesene et hit. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi har vært der 3 ganger (har venner i Lillehammer). Ta med badetøy (det er utendørs svømmebassenger som er gull verd på en varm dag). Som andre har påpekt er maten dyr og dårlig, så egen drikke og mat er en god idé. Solbriller og solkrem. Parken har trekkvogner, men de var allesammen borte da vi kom ifjor. Og så ble vi frastjålet en Molo-genser med påstrøket navnelapp mens vi raftet. Så kanskje ryggsekk ?
|
|
|
#32 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Det er alltid hyggelig i Hunderfossen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Blekksprut
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Men det er da en restaurant inne i trollet? Der har vi spist flere ganger og fått virkelig god (men kanskje dyr?) mat. Bare for å poengtere at det er alternativer til pølsebodene. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Jeg må bare si at resturanten inne Trollet er ganske bra, men litt dyr. De serverer skikkelig mat og på en varm sommerdag er det kjølig og godt der inne. Fascinerende med trollene som bærer taket på ryggene sine også |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nyter et nytt liv
|
Jeg har veldig god "inside information" her....
|
|
|
|
#36 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kom du meg akkurat litt i forkjøpet |
|
|
|
|
|
#37 |
|
trenger lading
|
|
|
|
|
#38 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#39 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Jeg ville droppet Soria Moria slottet. Lang kø og ikke spesielt spennende. Mine jenter var veldig begeistret for Litagofabrikken (der man sloss mot slemme aliens) og raftingen. Og så likte de trafikkskolen. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tidsklemma
|
Gondolen, det er vel opp Hafjell det da?
|
|
![]() |
|
|