|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Gave til vertsfamilie
Jeg ville ikke latt tenåringen gi bort alkohol eller noe som er relatert til alkohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gave til vertsfamilieSelbuvotter og rørospledd synes jeg er gode forslag.
![]() |
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gave til vertsfamilieAlkohol til amerikanere jeg ikke kjente ville jeg vært forsiktig med. Jeg hadde med ostehøvel og norske eventyr på engelsk. De hadde aldri hatt utvekslingstudenter før, og hadde små barn så da passet det. Jeg hadde kun med gaver til vertsfamilien.
![]() |
#26 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til vertsfamilieStemmer på pledd og bok. Jeg har igjennom årene gitt bort en del "fjell & fjord"-bøker, og de er alltid falt i smak.
![]() |
#27 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til vertsfamilieNoe norsk design eller norskprodusert. Hva med Hadeland, Porsgrunn, Magnor? Glassnissene fra Hadeland? Eller ikke nødvendigvis sesongbaserte ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gave til vertsfamilieJeg syns forslaget med å lage en fotobok med bilder fra der dere bor (og gjerne noen bilder av familien deres) var en god idè. Orker du å gjøre litt mer ut av det, kan du jo scrappe litt rundt og/eller skrive litt ekstra rundt bildene.
![]() |
#29 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til vertsfamilieJeg hadde med to telysestaker fra Hadeland til de voksne, t-skjorter med et bilde av troll til alle de 3 barna, samt eneventyrbok om troll på engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Sv: Gave til vertsfamilieTakker for alle forslag. Ja, jeg tror vi får gi lommelerka til den den norske pappaen i stede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til vertsfamilieDet synes jeg var et godt valg.
![]() |
![]() |
|
|