Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Antall savnede

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 15:18   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antall savnede

Jeg tolker det slik at de har 76 døde kropper, og en person som man ikke vet hvor er.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 27-07-11 kl 15:18. Årsak: Ble for dumt med smily.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 13:24   #22
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antall savnede

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vil gjerne presisere at jeg på ingen måte bagatelliserer omfanget av ulykken, hvis noen tolker meg slik. Jeg synes bare ikke det er verken merkelig eller påfallende at antallet savnede justeres ned etter noen dager. Det er veldig vanlig når det gjelder ulykker med mange involverte.

Det foregår så vidt jeg vet en kontinuerlig "vasking" av savnet lister, det kan jo være dobbelt oppføringer ved at flere har meldt samme person savnet. I tillegg kan som andre har nevt folk befunnet seg andre steder enn det man har fryktet.

Jeg synes det er riktig av politiet å ikke gå ut med tall på savnede, det skaper lett spekulasjoner og usikkerhet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.