Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Innesko SFO

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 13:53   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesko SFO

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Med dollaren rekordlav så blir jo Taylor Shoes veldig billig....

Ja, jeg får ta meg en runde der - portoen er jo ca 70 kroner i tillegg.

Gammel 09-08-11, 13:56   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, jeg får ta meg en runde der - portoen er jo ca 70 kroner i tillegg.

Men du kan kjøpe flere par i samme pakke, og de merker det som du vil om du har lav momsmoral.... (slik som jeg).

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 14:23   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg kan sjekke størrelsen når jeg kommer hjem. Antar det er 10-11. Poden bruker 31 i sko, men har brede føtter (mon tro hvem han har arvet det etter ) så Crocs passer derfor han godt.

Er det ikke 12-13 som er str 31 tro?
Mener H har det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 14:29   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Er det ikke 12-13 som er str 31 tro?
Mener H har det.

8-9 er 27 -29, 10-11 wer 29-31 og 12-13 er 31-33 står det.

Gammel 09-08-11, 12:41   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Om mine gutter har brukt sandaler på sommerstid, så har jeg nok brukt sandaler. De nekter dog åbruke det.

Gammel 09-08-11, 12:44   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har brukt sandaler før vinteren kommer og det blir gulvkaldt (skolehuset er en gammel villa og det kan merkes vinterstid).

Gammel 09-08-11, 12:46   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte et par tøysko på Økonomisko til snuppa. Hun har hatt flere par innesko i barnehagen (som jeg har nevnt i en annen tråd, så smugler hun sko i barnehagen når hun vil pynte seg litt ekstra), men de har vært utslitt alle sammen.

Knerten har vi bare vasket sandalene til hver høst, og så har han brukt dem som innesko. Han har faktisk brukt inneskoene også; i motsetning til snuppa.

Gammel 09-08-11, 14:13   #8
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Storesøster bruker ca str 30 i sko og har 10-11 i crocs. Tror jeg kommer til og vaske de, så får hun bruke dem til innesko på skolen.
Har nettop handlet neste års crocs til lillebror på taylorshoes, litt dyr porto men det blir uansett billigere enn vanlig pris i norge.

Gammel 09-08-11, 14:15   #9
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her veksles det litt på sandaler, crocs og skinn eller ulltøfler.

Gammel 09-08-11, 14:28   #10
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Frøken Fryd får slike:

Og rååsa crocs til skole og SFO. Da slipper hun å tenke på å ta med inneskoene fra det ene bygget til det andre.

Gammel 09-08-11, 14:32   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. H må ha 12-13 vil jeg tro, hun ligger på 31-32 i sko.
Men kanskje det er 10-11 hun har nå. Må få sett over litt.

Gammel 09-08-11, 14:40   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Bør jeg ha to par, forresten? Ett par til skole og ett par til SFO? Det er to adskilte bygg.

Gammel 09-08-11, 15:02   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

H har str 12-13 nå.

På de crocsene jeg ser på på Taylorshoes står det at Europeisk str 31 = 13 - 13,5 i US og 12-12,5 i UK str.

Gammel 09-08-11, 15:04   #14
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

H har str 12-13 nå.

På de crocsene jeg ser på på Taylorshoes står det at Europeisk str 31 = 13 - 13,5 i US og 12-12,5 i UK str.

M bruker 30-31 i sko og har 12-13 i crocs.

Jeg tenker to par sko for å gjøre det enklere for henne. Da er det bare å ta med sekk og yttertøy over på SFO.

Gammel 09-08-11, 15:06   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

M bruker 30-31 i sko og har 12-13 i crocs.

Jeg tenker to par sko for å gjøre det enklere for henne. Da er det bare å ta med sekk og yttertøy over på SFO.

H har vel 31 i pensko, men 32-33 i vintersko. Skal sjekke henne senere i dag, om 12-13 holder enda.

Gammel 09-08-11, 15:06   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttene mine har Crocs. De har brukt de ute i sommer, men nå har jeg vasket de og sendt de på sfo.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 15:28   #17
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handlet to par crocs til 04 modellen i fjor og valgte str 12-13. Hun brukte da str 29-30. De var aaaltfor store.
Nå bruker hun fremdeles str 30 og er på vei inn i str 31 og crocsene er fremdeles store. Men hun kan nå bruke dem, så da blir de innesko på skole og på SFO (må ha to par, siden hun ikke går på skolens SFO).

Har et par Ecco sandaler jeg kjøpte rett før sommerferien som kunne blitt brukt, men hun foretrekker crocsene, de er jo sååå mye lettere å ta på .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 17:45   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Handlet to par crocs til 04 modellen i fjor og valgte str 12-13. Hun brukte da str 29-30. De var aaaltfor store.
Nå bruker hun fremdeles str 30 og er på vei inn i str 31 og crocsene er fremdeles store. Men hun kan nå bruke dem, så da blir de innesko på skole og på SFO (må ha to par, siden hun ikke går på skolens SFO).

Har et par Ecco sandaler jeg kjøpte rett før sommerferien som kunne blitt brukt, men hun foretrekker crocsene, de er jo sååå mye lettere å ta på .

10-11 er vel det jeg skal kjøpe da, ser jeg. Dumme meg viste jo dinocrocsene til storebror - så nå vil han BAAARE ha slike. - Men finner jeg de i riktig størrelse? nope.

Gammel 09-08-11, 18:37   #19
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

10-11 er vel det jeg skal kjøpe da, ser jeg. Dumme meg viste jo dinocrocsene til storebror - så nå vil han BAAARE ha slike. - Men finner jeg de i riktig størrelse? nope.

Jeg kan sjekke størrelsen (eventuelt måle dem om du vil) på podens i morgen. De er jo selvsagt på AKS og ikke hjemme.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:47   #20
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vet ikke hvordan det er å handle her eventuelt. Kjenner ikke siden.

http://www.ioffer.com/i/kids-crocstm...shoe-199029442

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.