Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjedelige trauste matpakker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 23:12   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjedelige trauste matpakker

Atter har jeg lest årets kulematpakker-tråd og fått dårlig samvittighet og føler meg litt blæ.

Fordi Junior ikke liker noen ting og i liten grad verdsetter de forsøkene vi har hatt med å sende med feks middagsrester.
Fordi jeg synes det er gørr å lage matpakker
Fordi jeg synes matlaging generelt er gørr
Fordi jeg følte meg litt dust på tilvenning da Lille hadde to skiver med prim og skinkeost, mens nabojenta hade liten boks med kjeks, drueklase, søt youghurt, små trekant-tortillaer og juicekartong.

Her i huset er matpakker blitt mannen sin jobb, kvelden i forveien. 4 skiver hver + youghurt, fordelt på to måltider. Makrell i tomat, prim, kaviar, skinkeost, salami, gulost, brunost. Junior spiser dog kun 5 av disse påleggene. Null variasjon, det etterlyses heller ikke annet innhold (ikke så rart da han stort sett nekter å smake på ny mat). Forsøk på å sende med oppkuttede grønnsaker medfører at de sedes urørt tilbake. Ikke gidder mannen å sysle med slikt heller, så nå utgår det helt.

Tja, vet ikke hva jeg vil med dette. Er vel bare et hjertesukk over at jeg slett ikke synes gøye matpakker er morro, samtidig som jeg synes litt synd på Junior som ikke får slikt når andre barn har det slik daglig. Samtidig mener jeg han ikke trenger å forvente hotellstandard på den daglige maten.

Bill mrk. rundstykke med gulost.

Jeje. Bla bla bla.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.