|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg gav opp, han føler han må følge røkla. Handler noe her og der, men fargede bukser på Cubus (billig) ser nesten ut som de på Session (dyre). Handler DC, Quicksilver etc. enten på nett eller i utlandet, alternativt på tilbud å Session. Dessuten må han selv være med for å godkjenne kjøpene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJunior(11 år) går helst i joggebukser med tskjorte, genser, jakke over og han er glad for de klærne han får og hvis han arver noe da er det rene julaften for han. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg har en jente på syv som høres ut som din sønn. Og som også helst vil bare gå i "street-klær", og hater ting som strammer. Joggebukse er favoritten, og T-skjorter med trykk på. Hettejakker er et must. Og storesøsters avlagte Abercrombie T-skjorter selvsagt, men det er vel så mye fordi søsterens heltestatus gjør det vidunderlig å arve klær.
|
|
|
|
#4 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenKjekk tråd, greit å få litt tips. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenSå Quicksilver og DC er altså pop.
|
|
|
|
#6 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen
DC er et merke. Diger print med gjerne bare de to bokstavene
|
|
|
#7 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenHar ikke lest hele tråden. Var på Kappahl med gutta mine forrige uke, og de hadde utrolig mange fine gutteklær nå syntes i allefall gutta mine. Bukser (både joggebukser og dongeri) med kule mønstre, og gensere som matchet.
|
|
|
#8 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenOg nå ser jeg at du ikke vil ha hodeskaller osv. Det var det nok på noen av de klærne altså. Det elsker de her.
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenMin eldste (9) får også gå med hva hun vil på skolen. Nå for tiden går det mye i kjoler, for de har vært hos farmor og fått påfyll i kjolebeholdningen. Ellers er hun veldig lett å kjøpe til, jeg tror aldri hun har sagt at hun ikke vil gå med det jeg kjøper. Hvis man vil være sikker på at det blir full klaff kan man kjøpe på WOW, alt er kult hvis det står WOW på det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenMini har en "helt" i sin fetter som er 18 år, det er hans store forbilde og hans klesstil er sterkt preget av denne fetter'n.
|
|
|
#11 |
|
søt
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenDe må være med å finne klær ja, men det går bra i vanlig kjede-butikker. Umbrobukse er nesten umulig å få av, hettegensere er populært, eller college-jakker.
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenHer er det så veldig moderne med smale farga bukser og dei er kjempefine! Ellers går det i hettejakker, kule tskjorter og skatesko. Og hatt.
|
|
|
|
#13 |
|
søt
Knotten min elsker de! Han ble helt fra seg når de var utsolgt for rød i hans størrelse, men har grønn i stedet, og hvit. HVIT! Jaja, det er bra de er billige.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg kjøpte en DYR smal bukse i den populære blåfargen som er så fin, men NJET. Buksa er for smal og fargen IKKE fin.
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Selg den til meg, Polyanna. Gutten min er glad bare han slipper shoppingmareritt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdiglada
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenCubus, Poly! 149 pr stk! Eg satte grensa ved lysegul.
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg knipser et bilde i ettermiddag og sender deg, Fjonka.
|
|
|
#19 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg har akkurat ryddet i skuffer og skap og det min (snart) niåring går i er bukser fra Nova Star og gensere fra Po.P og Molo. Han har fint lite annet. Han elsker buksene til Nova Star fordi de er så enkle å få på og gode å gå i, og han er glad i farger på gensere.
|
|
|
#20 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenDe som ser etter dongeri med ribb øverst:
|
![]() |
|
|