|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
saftig
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Som regel helt ferdig, både mentalt og fysisk. Helgene blir brukt til å lade opp til ny arbeidsuke. :spyferdig: Men nå er det lenge siden jeg har vært frisk.
|
|
|
#23 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Tja. Ryggen, nakken og skulderen er helt kaputt etter en arbeidsuke, men det har ikke noe med at jobben er fysisk å gjøre. Kroniske senebetennelser og prolapser gjør at kroppen er overklar for hvile på fredag. Men mest er jeg mentalt klar for familietid og mentalt ferdig med jobb for noen dager. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Går det an å si mentalt og sosialt sliten? Det er mennesker rundt som man må forholde seg til, og være noe for hele tiden. Som temmelig introvert, synes jeg det er veldig tappende, og fredagsettermiddagen er jeg virkelig ikke noe hyggelig selskap. Det er nesten sånn at det er veldig greit de gangene mannen reiser på jobb fredagskveld, for da kan jeg ha huset og hodet i fred så snart guttene er lagt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?
|
|
|
|
#26 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Samme her. Sjelden sliten etter jobb, til tider litt ør pga mye telefoner og tidspress, men aldri fysisk sliten. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jobbe ? Bah driver ikke med sånt....
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?På fredager er jeg som regel veldig trøtt og sliten i kroppen. Egentlig sjeldent sliten i hodet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
WF: Sausnebbet
|
Den siste der kjenner jeg igjen. Det er alltid masser av "burde virkelig ha unnagjort-oppgaver". |
|
|
|
|
|
#31 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg jobber med syke barn. De dagene som er forutsigbare er jeg ikke sliten, men når det fyller seg opp og jeg bare løper - da føles det som en maraton! Jeg blir mest fysisk sliten, men innimellom er det tøffe ting som sitter i tankene en stund.
|
|
|
|
#32 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Oftest mentalt sliten, en sjelden gang fysisk sliten. Det var egentlig veldig deilig med de jobbene jeg hadde før jeg ble voksen. Der jeg bare var fysisk sliten etter jobb, og helg faktisk var helg, og jeg var helt ferdig med arbeidet når jeg gikk fra jobb.
|
|
|
#33 |
|
~~~~~~~
|
Slik har jeg det også. Når jeg kommer hjem etter en sjauedag på jobb og kjenner at kroppen verker sover jeg godt, innimellom er jeg så sliten så jeg orker ikke engang å løfte strikkepinnene. Det kjenner jeg mer som "positiv" smerte.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 01-10-11 kl 00:58. Årsak: Glemte å skrive alt... fingrene raskere enn hodet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Mentalt sliten. Ofte må eg jobbe litt i helgane for å rekke ein eller annan deadline. Eg blir sliten av å ha det hengande over meg, i tillegg til at det gjerne har gått i eitt heile veka. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Selv om jeg føler meg sliten på fredager så er ikke kroppen egentlig sliten. Det er nok mer det mentale som gir seg utslag i kroppslig trøtthet. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er ikke så veldig sliten, men jeg ser frem til vin og til å sove til 9 på lørdag morgen.
|
|
|
#37 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Ikke sliten i det hele tatt. Jeg er veldig sjelden sliten når jeg tenker meg om. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er alltid helt vrak på fredagskvelden. Jeg tror det skyldes at jeg da har stått opp tidlig fem dager på dag, og selvfølgelig mye stress i løpet av uken. Jeg har en stillesittende jobb, så det blir vel mentalt sliten, selv om det føles som om jeg har løpt maraton. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er mest mentalt sliten etter jobbukene mine. Men blir også fysisk sliten, etter 86 timers arbeidsuke. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er i grunnen ikke noen av delene etter endt arbeidsuke. Jobber i barnehage, søskengruppe, ni små og ni store barn. Selvfølgelig kjenner jeg det både i kroppen og i hodet at det skal bli godt med helg, men SLITEN er jeg ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|