Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hadde du bare vært som vanlige damer …

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: knipsekasse på stua?
Oh, yes baby! 25 18,12%
Not in a million years! 25 18,12%
Denne hører til i kjellerstua/garasjen/mannens kontor 83 60,14%
Knipsekasse-schmiksekasse 5 3,62%
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-11, 20:10   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du bare vært som vanlige damer …

Men i kjellerstua, derimot!

Gammel 17-10-11, 20:12   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Knipsekasse? Kronespill?

Det heter visst knipsekasse for "kjennere" Vel - jeg skal nok få plassert den der jeg vil. - men nå skal det sies at et klassisk hjem har vi aldri hatt som mål å ha

Gammel 17-10-11, 20:20   #23
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå hadde vel mannen aldri ønsket å ha knipsekasse i stuen, men den kunne helt sikkert fått plass hos oss om han hadde insistert. Kul!

Gammel 17-10-11, 20:21   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul, ja for all del - i ei kjellerstue eller i gutteromgarasjen.

Gammel 17-10-11, 20:24   #25
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Aldri i stua,nei,men i garasje eller kjellerstue,jada,gjerne for meg,så lenge jeg slapp å stifte nærmere bekjentskap med den. Det er jo ikke et møbel,ihvertfall ikke i mine øyne,og da er den ikke verd en plass i stua.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 20:30   #26
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Her hadde den fått plass i kjellerstua. Helt klart!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 20:32   #27
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Oioioi! Av ren nostalgi tror jeg faktisk jeg hadde sluppet den inn i stua ja. Har savnet sånne siden de forsvant fra fergene og hurtigbåtene på åttitallet. Men når jeg kjenner mannen min er vel sjansen større for at jeg hadde kjøpt inn en sånn enn at han hadde gjort det.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 20:42   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Vanlige damer"? :not playing by those rules:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 20:59   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Vanlige damer"? :not playing by those rules:

Det er jo rart at Mr che snakker om vanlige damer etter å ha tilbragt hele dette milleniumet med meg - jeg er ingenting som vanlige damer - på generell basis omtrent. Men han er traust nordtrønder, så han må bare holde på - og jeg vet at han er veldig glad for at jeg ikke er "vanlig" dame.

Gammel 17-10-11, 21:00   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er jo rart at Mr che snakker om vanlige damer etter å ha tilbragt hele dette milleniumet med meg - jeg er ingenting som vanlige damer - på generell basis omtrent. Men han er traust nordtrønder, så han må bare holde på - og jeg vet at han er veldig glad for at jeg ikke er "vanlig" dame.

Vel, jeg irriterer meg over generaliseringen. Det var ingen bemerkning på om jeg selv går inn under merkelappen dere kaller "vanlige" damer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:06   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

OMG! Jah, den hadde fått være i stua mi, ja.

Gammel 17-10-11, 21:08   #32
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

På stua? Aldri! I en eventuell kjellerstue eller lignende? Absolutt!

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:08   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vel, jeg irriterer meg over generaliseringen. Det var ingen bemerkning på om jeg selv går inn under merkelappen dere kaller "vanlige" damer.

Sånn ja - vel, at ett stykk traust nordtrønder bruker generaliseringen er vel ikke noe å irritere seg over - det er hans ord, tross alt

Gammel 17-10-11, 21:10   #34
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg synes det var kjempemorsomt å spille på de. Hadde det vært en sånn i stua hadde det vært vanskelig å la vær å spille bort alle pengene sine...
får dere ut pengene fra den også, så de kan brukes om igjen?

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:20   #35
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kul, men ikke i stua slik den ser ut nå. Kanskje i en anne stue.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:29   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg synes det var kjempemorsomt å spille på de. Hadde det vært en sånn i stua hadde det vært vanskelig å la vær å spille bort alle pengene sine...
får dere ut pengene fra den også, så de kan brukes om igjen?

Den bruker jo gamle enkroner, så det er jo ikke noen penger å "spille bort"

Vi har ca 250 kroner i mynter - og nøkkel, selvfølgelig. -så pengene har vi ja!

Gammel 17-10-11, 21:43   #37
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ikke tale om. Den er rett og slett for stygg.

Gammel 17-10-11, 22:12   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, den passer ikke hos oss. Gi meg heller et flipperspill, eller en gammal Arcade-kasse. Men om dere begge vil ha den der så er det jo ikke noe problem!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:19   #39
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Kom så bare med den!

Et flipperspill derimot. Det hadde blitt i meste laget. Fordi den ville tatt for mye gulvplass.

Gammel 17-10-11, 22:23   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, den passer ikke hos oss. Gi meg heller et flipperspill, eller en gammal Arcade-kasse. Men om dere begge vil ha den der så er det jo ikke noe problem!

Mannen er skeptisk - jeg sier Jaaa! Vel, vi får se! - vi må finne en vegg med stikkontakt i nogenlunde nærhet også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.