Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om forumløgnere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 15:42   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Jeg har vært ute for endel sånne, og syns vel egentlig mest synd i dem, men blir irritert også, fordi folk jo går rett på og skriver lange sympatiinnlegg og føler med dem. Det er ikke alltid like lett å vite hvem som lyver eller ikke heller, jeg gikk jo rett på den KG-historien. Det gjorde jo ikke du (jeg er domm såm et brø). Jeg syntes virkelig synd i mennesket, og ble satt ut og skikkelig irritert da jeg hørte at alt var løgn fra ende til annen. Skjønner ikke hvorfor folk må konstruere opp sånne historier, og KG-historien var jo ekstra syk siden dette skjedde over lengre tid og inneholdt detaljerte opplysninger. At ikke flere, deriblandt meg selv, luktet lunta tidligere ...

Jeg vet ikke hva man bør gjøre med slike. Kanskje bare overse dem når det er snakk om småting, men når det blir ekstra ille, slik som med de som feks. stjeler bilder av andre barn og legger dem ut som sine egne, slik ei gjorde på DB i fjor, og forteller en falsk livshistorie om seg selv og dette barnet, så bør det jo selvsagt tas affære.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 15:46   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

At ikke flere, deriblandt meg selv, luktet lunta tidligere ...

Jeg hadde helt fra begynnelsen av problemer med å tro at hennes historier var sanne. Livet hun beskrev var helt uvirkelig.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 15:45   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bryr meg ikke. Hvis det å ha et fantasiliv får noen til å føle seg bedre, så la dem ha det. Hvis jeg nå skulle komme til å dele ut en kondolanse eller litt sympati til noen som lyver, så har de sikkert behov for den på annet vis.

Jeg har ansvar for det jeg selv skriver. Jeg velger å være ærlig, og heller la være å diskutere ting som er for personlige/sensitive.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:30   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg bryr meg ikke. Hvis det å ha et fantasiliv får noen til å føle seg bedre, så la dem ha det. Hvis jeg nå skulle komme til å dele ut en kondolanse eller litt sympati til noen som lyver, så har de sikkert behov for den på annet vis.

Jeg har ansvar for det jeg selv skriver. Jeg velger å være ærlig, og heller la være å diskutere ting som er for personlige/sensitive.

Kan signere denne.

Erfaringsmessig er de aller fleste jeg blir kjent med på nett sånn som de utgir seg for å være, det er min erfaring. Og nå har møtt mange, fra ulike forum.

At noen ønsker å pynte på sitt liv får bli deres problem.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 15:51   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke vært på KG på sikkert 2 år, så jeg vet ikke, men det skulle ikke forundre meg om hun er der enda, kanskje under et annet nick. Hun het jo noe annet før hun skiftet til Milla også, husker ikke hva det var. Minnie? Tror iallfall hun het det også en stund.

Gammel 18-03-07, 15:54   #6
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Husker en historie fra SM da jeg var der for snart tre år siden, hvor en kvinne fødte alt for tidlig, hun havnet i koma og babyen svevet mellom liv og død... Mannen måtte pendle mellom Stavanger og Oslo for kona var ett sted og babyen ett sted.

Viste seg at alle innlegg var fra samme IP...

Den historien var ganske mange engasjert i, og så fort man sa at man var litt skeptisk, fikk man hauger med PMer om hvor ufølsom man er, og masse mannskit...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 16:02   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Husker en historie fra SM da jeg var der for snart tre år siden, hvor en kvinne fødte alt for tidlig, hun havnet i koma og babyen svevet mellom liv og død... Mannen måtte pendle mellom Stavanger og Oslo for kona var ett sted og babyen ett sted.

Den historien var ganske mange engasjert i, og så fort man sa at man var litt skeptisk, fikk man hauger med PMer om hvor ufølsom man er, og masse mannskit...

Ja den hørte jeg om for en stund siden. Var det ikke sånn at noen hadde prøvd å besøke henne eller sende blomster eller noe, og så fikk de beskjed av sykehuset om at det ikke hadde vært noen slike tragedier der på det tidspunktet, at denne dama ikke lå inne i det hele tatt?

Gammel 18-03-07, 16:04   #8
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja den hørte jeg om for en stund siden. Var det ikke sånn at noen hadde prøvd å besøke henne eller sende blomster eller noe, og så fikk de beskjed av sykehuset om at det ikke hadde vært noen slike tragedier der på det tidspunktet, at denne dama ikke lå inne i det hele tatt?

Jo, moderatorer på SM forsøkte, da de ante ugler i mosen, å "sende blomster", og ringte til sykehuset. Mange brukere alarmerte jo, og de følte seg vel forpliktet til å sjekke, siden såpass mange engasjerte seg noe voldsomt, både med hjertet og hormonene.

Gammel 18-03-07, 16:30   #9
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Den var jo tragisk. Jeg husker det godt, og med to premature og syke bak meg kunne jeg ikke la vær og føle med dem i begynnelsen.

Jeg synes det er ganske forkastelig å drive sånn, nettopp fordi andre faktisk kan gå og bekymre seg, miste nattesøvnen, få rippa opp i ting, bli følelsesmessig engasjert osv.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 16:35   #10
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Den var jo tragisk. Jeg husker det godt, og med to premature og syke bak meg kunne jeg ikke la vær og føle med dem i begynnelsen.

Jeg synes det er ganske forkastelig å drive sånn, nettopp fordi andre faktisk kan gå og bekymre seg, miste nattesøvnen, få rippa opp i ting, bli følelsesmessig engasjert osv.

Ja, du var vel på SM omtrent i den tiden, tror jeg? Akkurat den var jo usmakelig da, og helt ekstrem, egentlig. Tror det er den verste jeg har vært borti. Ikke at jeg engasjerte meg så voldsomt, for jeg har ikke for vane å gjøre det med personer på nett, annet enn de man får ett nærmere forhold til, enn andre. Feks har jeg felt laaangt flere tårer for Inagh, fordi vi var så nærme, i samme terminklubb og har møttes også, enn for en fremmed bruker som kanskje mister i uke 12 eller noe.

Gammel 18-03-07, 16:43   #11
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hva syns dere om forumløgnere?

Ja, du var vel på SM omtrent i den tiden, tror jeg? Akkurat den var jo usmakelig da, og helt ekstrem, egentlig. Tror det er den verste jeg har vært borti. Ikke at jeg engasjerte meg så voldsomt, for jeg har ikke for vane å gjøre det med personer på nett, annet enn de man får ett nærmere forhold til, enn andre. Feks har jeg felt laaangt flere tårer for Inagh, fordi vi var så nærme, i samme terminklubb og har møttes også, enn for en fremmed bruker som kanskje mister i uke 12 eller noe.

Jeg har også felt flere tårer for Inagh, helt klart.
Men dog, det traff meg litt det der. Ekstremt var det helt klart, at det går ann!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 16:34   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den husker jeg veldig godt, jeg var en av dem som ble lurt i begynnelsen.
Det ble en del pm'er mellom meg og et par andre, men det gikk på om det faktisk var sant, og vi var begynt å tvile.
Og tvilen kom jo til sin rett.

Jeg har ikke noe til overs for de som lyger og dikter opp historier om livet sitt i hytt og pine.

Gammel 18-03-07, 16:01   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er hvertfall bull. Jeg har "inside info" på at hun er én person.

Gammel 18-03-07, 16:03   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er hvertfall bull. Jeg har "inside info" på at hun er én person.

Ja, det forbauser meg ikke.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:38   #15
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes jo først og fremst det er fryktelig trist. Det må jo være en person med "litt" problemer og som sannsynligvis trenger hjelp.
Jeg gikk i klasse med ei som var slik i RL. Altså hun var lystløgner. Trist den dagen hun ble gjennomskuet og gjort til latter. Hun fikk ihvertfall hjelp da hun ble avslørt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 13:04   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg synes jo først og fremst det er fryktelig trist. Det må jo være en person med "litt" problemer og som sannsynligvis trenger hjelp.

Enig! Det sitter sannsynligvis flere ensomme mennesker og lever livet sitt gjennom en pc. Hvis de ikke har jobb, mann, barn eller venner, har de da noe annet valg enn å dikte, om de skal skrive noe her? Uten at jeg forsvarer at det er riktig at de gjør som de gjør av en grunn.

Jeg tror ikke det er snakk om onde mennesker, bare veldig ensomme mennesker som det egentlig er mest synd på . Og jeg tror det beste er å tie slike tråder i hel.

Gammel 18-03-07, 21:00   #17
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker også den historien. Pluss en annen, fra min SM-barselklubb da jeg var gravid første gang. Det var en som fødte veldig prematurt, i uke 26 eller noe sånt, og vi ble vel alle nokså engasjert. Man er jo ganske sårbare når man er gravide, og når noen "likesinnede" opplever dramatiske ting, går det gjerne innpå en.
Dama hadde link til hjemmeside med familiebilder og greier, og virket veldig ekte. Hun la ut bilder av det lille knøttet, men så begynte historien å bli litt vel usannsynlig etter hvert.
Det var et sjokk å oppdage at alt bare var tull.
Etter det har jeg tatt mange nett-historier med en stor klype salt.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:09   #18
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke no særlig om forumløgnere Jeg ser det beste i folk som en hovedregel, og hadde nok ikke avslørt trollet med en gang Og det blir jo litt tråki om man har svart på mange innlegg til trollet og så er det hele bare eneneste stor bløff Hadde nok følt meg litt dum,ja....
Men det er nok forumtroll både her og andre steder, i forskjellige kategorier...Det er flere som skaper seg en spesiell image, og også pynter eller overdramatiserer virkeligheten tror jeg.
Men vet ikke om man kan få gjort så mye med det, annet enn å overse vedkommede

Gammel 19-03-07, 22:06   #19
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Ja, Milla husker jeg meget godt. (og Minnie, Mae osv)
Har jo vært KG'er i mange år.
Om det var sant eller ikke det hun skrev det får så være.
Hun skrev ihvertfall utrolig bra, og var til stor inspirasjon på mange områder.

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 16:02   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhh, har dere vært borti Forrestlady da? Gærne dama som er "healer" og driver på og suller på diverse foreldrefora?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.