|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaHer tvinges mannen til kasting. Jeg er lite sentimental, i forhold til mannen, og kaster forholdsvis mye. Mannen derimot, er livredd for å kaste noe. Har skjønt at det ligger i familien....
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaNei, det kunne ikke falle meg inn å be mannen om kaste noen av tingene sine. Heldigvis har vi god plass, for jeg vil helst ikke kaste noen av mine ting heller. Og særlig ikke bøker og tegneserier.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaJeg og eksen bodde på 300kvm eller hva det nå var, med stor låve og stabbur og anneks. Da syntes ikke alt, unnskyld meg men - skrotet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringa
Kastet du de nummererte også! :skingrestemme:
|
|
|
#5 |
|
|
Neinei, er du gal, de (par-tre) fiine nummererte steintøykrusene står trygt forvart i esken sin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det er greit å ha kommet dit at krusene ikke trenger stå fremme lenger. De er jo ikke så fine akkurat.
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaJeg tror det er jeg som kaster mest her i huset også. Men det kommer kanskje like mye av at gubben er fryktelig dårlig til å rydde som at han ikke kan kaste noe.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaJeg kaster,han samler. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaAv alle små særheter så syns jeg ikke det er så galt å sukke litt over enkelte ting altså, det er jo ikke akkurat som om han ikke selv skjønner at det er tåpelig å tro at han etter 15 år kommer til å få bruk for en bok som ikke er oppdatert på lover og regler engang.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaMin mor kaster. Masse! Jeg øver meg på å ikke si noe, for hun responderer med at "ja, vil DU ha det, da??", og det vil jeg jo ikke.
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Hun har spart på dem helt til nå, og så brant hun dem?!?
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaMan kan virkelig ikke forlange at foreldre skal fungere som lagerplass i årevis. Nå hadde hun tatt vare på det til barna var etablert, da bør de komme og hente det de vil ha, mener nå jeg. Kjenner jeg blir irritert på forventningene her. Mens barna studerer og bor på hybel, greitt nok. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaMan kaster ikke Conan, Asterix og Star Wars tegneserier.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaKast tegneseriene mine og du går samme veien:bisk:
|
|
|
#18 |
|
|
Jeg har gitt esker med bøker til loppemarked. Det kan jo være de bare kastes der og, men da er de hvertfall forsøksvis gitt et nytt liv |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kaste, kaste, sa kjerringaDu har selvsagt rett, Mrs. S, og jeg sier ikke et pip, heller. Men jeg ante faktisk ikke at hun hadde dem, og kunne kanskje tenkt meg at hun spurte om noen av barnabarna ville ha i hvert fall glansbildebøkene. Men, hennes ting, hennes beslutning. Hun rydder og kaster og rydder og kaster kontinuerlig. Hun sier at det er for at dødsboet ikke skal bli for uoverkommelig.
|
![]() |
|
|