Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får far og svigerfar til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 22:05   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Den var G E N I A L Teofelia! Svigerfar er et utpreget turmenneske! Hvor kjøpte du den?

Jeg kjøpte den på Ute i Trondheim. De har nettbutikk også, ser jeg.

De har forresten samme modell til barn også. Ungene har hver sin, og det er virkilig førsteklasses turklær, også for barn. :anbefales:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:07   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Broren min har visst kjøpt teaterbilletter til foreldrene mine, vi spleiser. Svigermor aner jeg ikke, det får mannen fikse. Jeg har ingen svigerfar.

Mannen vet jeg heller ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:07   #23
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

http://www.aclima.no/index.php?view=prod&cat=1&subcat=4

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:08   #24
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pappa og hans kone, samt mine svigerforeldre får vanligvis hver sin eske/kurv fylt med spiselige og drikkbare ting (vin, spekepølser, flatbrød, god kaffe, konfekt, gele etc).

Jeg vurderer sterkt en opplevelsesgave til min kjære i år. Overnatting på Britannia gir tilgang til SPA-avdelingen, så da ser jeg for meg god tid der nede, restaurant, et par øl, overnatting på Briteannia og deilig hotellfrokost neste morgen. Og så krysser jeg i så fall fingrene for at jeg får bli med ham.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:09   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min skal få klokke og reiseguiden "Gatelangs i København".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:10   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Pappa og hans kone, samt mine svigerforeldre får vanligvis hver sin eske/kurv fylt med spiselige og drikkbare ting (vin, spekepølser, flatbrød, god kaffe, konfekt, gele etc).

Jeg vurderer sterkt en opplevelsesgave til ham i år. Overnatting på Britannia gir tilgang til SPA-avdelingen, så da ser jeg for meg god tid der nede, restaurant, et par øl, overnatting på Briteannia og deilig hotellfrokost neste morgen. Og så krysser jeg i så fall fingrene for at jeg får bli med ham.

Med faren din?

Gammel 17-11-11, 22:10   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Med faren din?

Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme.

Gammel 17-11-11, 22:11   #28
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme.

Why am I not surprised?

Gammel 17-11-11, 22:13   #29
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Med faren din?

Eller svigerfaren.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:13   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stusset også litt på den. Spa med pappa er litt ... utradisjonelt?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:15   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Stusset også litt på den. Spa med pappa er litt ... utradisjonelt?

Men vi dømmer ingen.

Gammel 17-11-11, 22:15   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mine foreldre får sikkert en felles gave. Som egentlig er mest til min mor, så kanskje jeg skal begrense den litt, og heller finne på en egen til pappa...

Svigerfar overlater jeg i sin helhet til mannen, tenker jeg.

Og mannen aner jeg ikke.

kan jo egentlig oppsummere "VET IKKE" på alle tre. Egentlig på alle andre enn mamma/mine foreldre...

Og jeg som er sånn i juleplanleggingsmodus... jeg lager finfine julegavelister altså, men der står bare hvem som skal få, ikke hva de skal få...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.