|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Hva får far og svigerfar til jul i år?Det er alltid et problem. Hva kjøper man til disse som ikke ønsker seg noe, men som heller ikke er typen du gir ei geit til?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Min far får AppStore gavekort. Han har kjøpt seg Mac.
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Min far får kaffekanne.
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Pappa får en Nansenbok som han har ønsket seg. Men problemet er jo at vi da må kjøpe en personlig gave til min vanskelig mor, men vi finner vel på noe(spleiser med min bror)
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Ja, nå kan du spørre! Jeg kan omtrent ikke svare på dette.
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 17-11-11 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Fedren våre får musikk og bøker, som stort sett alltid. I år tror jeg pappa skal få de siste platene til Adele og Gillian Welch, og svigerfar skal få Aschehougs Antikkleksikon. Og så får de begge hjemmelaget fotokalender fra Poden (hjemmelaget av oss, ikke av ham).
![]() |
#7 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Pappa får turjakke og bukse, han trenger nytt nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Pappa får fotobok og DVD med Vårres jul.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Mamma får også gave, men hun er troende til å lese denne tråden, så hva hun får kan jeg ikke skrive.
![]() |
#10 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Pappaen min får boken "Hel ved" - av Lars Mytting. Han er jo en mann i vedalderen, som i år har lagt opp 40-50 kbm |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Julegave vet jeg ikke ennå, men faren min hadde nylig bursdag, og da fikk han en slik: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?
Og fra Poden skal hun få en Ampelmann-paraply som han kjøpte i Berlin i høstferien, for det fikk svigerfar i fjor, og det ønsker hun seg også.
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Den var G E N I A L Teofelia! Svigerfar er et utpreget turmenneske! Hvor kjøpte du den?
![]() |
#18 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Jeg har kjøpt skjorte til pappa og skjerf og Body Shop-krem til mamma. I tillegg får de alltid kalender med bilder av ungene.
![]() |
#19 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva får far og svigerfar til jul i år?Den ved-boka hadde nok slått an hos svigerfar
![]() |
|
|