|
|
#28 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om BMW?Hva er så harry med BMW, egentlig?
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om BMW?Vi har en 520, og den er fantastisk god å kjøre, samt stilig i både interiør og div. MEN, den kom ikke opp en eneste bakke i fjor vinter. Vi skulle til tryvann, og måtte gå fra nederste parkering/vei. Etter det kjøpte vi piggdekk, og nå er det null problem. Det er automat, og vi fant vel ut at bilen er for tung, slik at den ikke girer ned raskt nok. Hvis vi hadde satt den i manuell hadde det nok vært enklere.
|
|
|
#30 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Hva synes du om BMW?Når jeg tenker grundig på den 528-en jeg rånte omkring i for ti år siden, så er jeg veldig glad for at jeg ikke har den mer
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva synes du om BMW?I Oslo er det bare gangstere som har BMW. :fordomsfull: Og gjerne de helt siste modellene.
|
|
|
#32 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om BMW?Vest for Oslo grensen er det mange som er glade i BMV 525 stv. Vi har nettopp solgt vår. 1,8 tonn stv piggfritt, automat og bakhjulsdrift er en smule krevende i smale bratte glatte bakker. Mannen ga opp bare en gang forrige vinter, så det er ikke noe å klage på. Jeg kjørte opp til Klækken hotell på snø og 0 føre i fjor, en smule spennende. Bilen har elektronik som overstyrer all skrens.
Sist redigert av Lavender : 30-12-11 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva synes du om BMW?
Krabbe/dra analogien er nok ikke helt feil.
|
|
|
#37 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva synes du om BMW?Og, et lite tillegg.
|
|
|
#38 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om BMW?Men du, Angelique, jeg mener å huske at du hadde en Bimmer med hele 2 selvantennende stoler ? Som begyndte å brenne mens du kjørte ? Tenkte på det da jeg skulle kjøpe ny bil nå nylig, og gikk ikke i Bimmertanker akkurat...
|
|
|
#40 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva synes du om BMW?
Jo, det stemmer. Byttet etter setetull for andre gang til en 3'er. Touring. Superfornøyd med den.
|
![]() |
|
|