Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Første gangs tapaskokk

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-11, 23:59   #21
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Første gangs tapaskokk

Jeg lagde tapas for noen uker siden og prøvde meg også på selvlaget aioli. Den var ikke vellykket Derimot er den du kan kjøpe på Rema ganske god

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 00:03   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres kjempegodt ut, jeg lagde tapas til en bursdagsfeiring for et par år siden. Alle digget det.

Kopiert fra bloggen min:

Vi har hatt familieselskap og hadde hjemmelaget tapas. Alle digget maten og det var virkelig verdt all jobbinga over grytene.

Check it out:

Grillet og flådd paprika med krabbesalat.

Spansk tortilla stekt i ovnen.

Stekte asparges med skinke, pastasalat med kylling, rynkete poteter med havsalt.

Kjøttboller, tomat og hvitløksbrød, allioli, romescosaus og tomat- og paprikasaus.

Brød med tunfisksalat.

Ser noen av bildene har litt merkelig fokus, jeg mistenker at mannen har lekt seg litt meg fokusinnstillingene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 00:05   #23
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første gangs tapaskokk! Ikke Første gang gapestokk. Nærmer seg leggetid for meg.

Gammel 31-12-11, 09:19   #24
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Niobe: vi får se på resultatet, kanskje det blir første gang gapestokk

Kokosbolle: ble inspirert av bildene dine. Tror jeg har vært innom samtlige tråder som omhandler tapas her på FP

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 09:32   #25
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Første gangs tapaskokk! Ikke Første gang gapestokk. Nærmer seg leggetid for meg.

Haha, det er bra det er flere enn meg. Jeg leste det gang på gang i går kveld.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 11:37   #26
Sonar

Sonar sin avatar

Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er kjøttboller i tomatsaus ferdig og deigen står og hever.

Neste prosjekt er kyllingspyd med mangoglaze.

Gammel 31-12-11, 12:17   #27
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er tøff som hiver deg på dette.

Når det gjelder hvitløkmajones synes jeg det kan være like greit å kjøpe en god majones til base dersom man ikke er trygge på oljene.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 19:01   #28
Sonar

Sonar sin avatar

Standard

Kort oppsummert: gjestene var strålende fornøyd! De ville gjøre dette igjen og de likte til og med ailoien min!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.