|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soving i barnehagenSyns ikke du er vrang, syns du skal spørre, og det verste som kan hende er jo at de sier nei og at de prøver med innesoving. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soving i barnehagenJeg ønsker at de fleste skal kunne velge selv, men ser at det flere steder er vanskelig.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Soving i barnehagenJeg snakket med de idag og fikk beskjed om at det var jeg som bestemte. Så jeg sa at jeg ikke hadde fått tatt ordentlig stilling til dette, men foreløpig ønsket at han sov ute i vognen, men at jeg kunne ta den med frem og tilbake og at den kunne stå ute hele tiden. Da ser jeg ikke problemet med at han sover ute faktisk. Jeg sa også at den ikke trengte stå under tak og at regntrekket lå klart om han trengte det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Soving i barnehagen
Vel, i helsevesenet har de senger som kan heves og senkes, samt seler til å løfte pasienter inn og ut av sengene om nødvendig.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
I mitt tilfelle var det ikke slitasjeskader som gjorde at de "måtte" ligge inne, bare så det er sagt. Det er dessuten ytterst få tilfeller man bruker heis for å løfte eldre ut og inn av senger, på toalett etc. Flere ganger i løpet av en vakt. Erfaring taler. Men ja sengene kan heves, omtrent til kombivognhøyde |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Nei, selvfølgelig ikke. Min argumentasjon gikk selvsagt ut på når det eventuelt var et problem for de ansatte av ulike årsaker.
|
|
|
#7 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Soving i barnehagenJeg syns også det er "best" for barnet å sove ute i lun vogn og deilig pose.
|
|
![]() |
|
|