|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektJeg har deltatt i en undersøkelse av barns språkutvikling og er i en undersøkelse av bomiljø. De er litt tidkrevende, men greie. De forsker på noe jeg synes er interessant, det er motiverende.
![]() |
#22 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjekt
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektJeg deltar i det som kommer min vei, så lenge det ikke krever veldig mye, eller føles risikabelt (medisintesting ville jeg vurdert veldig grundig, for å si det sånn.)
![]() |
#24 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektHar deltatt på en del via premature barn og andre som har vært naturlig å bli med på.
![]() |
#25 |
trøtt
|
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektJeg ville gjerne deltatt i akkurat den undersøkelsen du har fått brev om Maz, dersom jeg hadde fått spørsmål om det.
![]() |
#26 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektDet jeg forresten ikke deltar i er markedsundersøkelser. Synes det er en uting at de ringer opp og spør meg om jeg vil svare på noen kjappe spørsmål, og så er det om hvilke sjampoer jeg har hørt om eller hvilke aviser jeg leser. Jeg gidder i hvertfall ikke bidra med å gi dem kunnskap om hvordan de skal lure meg til å kjøpe mer greier i neste omgang.
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektJeg sier ja så langt det ikke innebærer for mye av tid etc. Jeg sa nei til et forskningsprosjekt med typ biola og amming da storebror var nyfødt. Grunnen var at jeg ikke visste om jeg fikk til amming+ at jeg var litt lite gira på å levere avdøringsprøve av meg og futten. Sistnevnte ser jeg er tull, men var veldig reelt da.
![]() |
#29 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektSelvsagt stiller jeg opp.
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektStudenter har jeg aldri avvist, forresten, jeg har hatt student-jordmor på svangerskapskontroll, student-hs (over lengre tid) på helsestasjonen, og hadde "lærling" jm som tok mot Mikro (hun var dog ferdig utlært og praktiserende jm, men ikke godkjent som hjemmefødselsjordmor enda)
![]() |
#33 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektStudenter skal jeg klare så lenge jeg er frisk, men som skrevet, har hatt svært uheldig opplevese som syk på Tannlegehøyskolen. Mulig jeg er overfølsom som syk.
![]() |
#34 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektJeg ser ikke på det som noen plikt, men bidrar gjerne, sålenge det ikke er snakk om utprøving av medikamenter/vaksiner. Sistnevnte er uaktuelt, både for meg og ungene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjektJeg stiller opp på slikt.
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Deltagelse i forskningsprosjekt
Det et helsikes slit, godt det kommer til nytte!
![]() |
|
|