|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndag
Halv ti? De gangene gubben og jeg har hatt ungene hos barnevakter, har vi sovet til 8-tiden, og har følelsen av å ha snudd døgnet.
![]() |
![]() |
#22 |
Drømmer
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVi bruker ikke vekkerklokke i helgene nei,det tror aldri vi kommer til å bruke det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagIngen vekkeklokke hvis vi ikke skal noe spesielt å rekke, men hele gjengen er oppe før kl ni stort sett.
![]() |
#24 |
trenger lading
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagMine barn er nå ganske selvgående om morgenen, så de vekker meg ikke. Våkner likevel stort sett før 830 av meg selv. Så jeg bruker stort sett bare vekkeklokke hvis vi skal være ute av huset før kl 10, bare for sikkerhetsskyld.
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg har mobilen på 10 i helgene; har jeg ikke våknet da, er det på tide å stå opp. Det er ofte jeg blir dratt opp tidligere av ungene, men hvis de ikke vekker meg, kan jeg glatt sove til 12, og det vil jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndag
Dette var akkurat som om jeg skulle sagt det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg har mobilen på 9 i helgene. Bør ikke sove lenger enn det hvis jeg skal klare å stå opp kl 6 resten av uken.
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagIngen vekkerklokke nei, trenger ikke det. Jeg kan glatt legge meg kl. 3 på natta og stå opp igjen 8, uten å være trøtt. Men skal jeg på jobb og får så lite søvn, da er det ikke MÅTE på hvor trøtt jeg er.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagIkke vekkeklokke i helgene nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVi har levende vekkerklokke, og har ikke hatt barnefri over natta siden mai 2011. Da prioriterte vi å sove ut, tror jeg.
![]() |
#33 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagSove er noe av det beste jeg vet om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg er D-menneske og kan sove hele dagen. Om ungene ikke hadde vært her, så hadde jeg nok vært oppe lenger om kveldene, og dermed sovet utpå. Klokka kunne blitt både 12 og 13 før jeg gadd reagere.
![]() |
#35 |
One of These Days
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg er et ordentlig b-menneske, og jeg nyter å kunne sove lenge i helgene. De helgene jeg ikke har ungene sover jeg til jeg våkner med mindre jeg har noe jeg må opp tidligere til. De helgene jeg har ungene vekker de meg rundt 7-8, men jeg slumrer som regel til rundt kl.10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVi har alltid praktisert at alle i familien får sove så lenge de vil. Begge barna og mannen har kunnet sove til langt ut på dag, mens jeg er tidlig oppe (kl. 07 idag). Det har gjennom årene gitt mye fin egentid på morgenkvisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
kamerat
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVekkerklokke i helgene?
![]() |
#38 |
Originala
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg har ikke på vekkerklokke, nei. Om jeg er helt alene hjemme, altså at både mann og barn er ute, kan jeg fint sove til 11-12. Nå er det riktignok ikke så ofte. Som regel står jeg opp med barna i "rett tid" en av helgedagene og sover til rundt 10 den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagNei, jeg har ikke behov for vekkerklokke i helger/fridager. Om jeg har ungene så våkner de som regel mellom 7 og 8, også står jeg opp mellom 8 og 9. Når jeg er alene så sover jeg til jeg våkner, i dag helt til kl 7.
![]() |
#40 |
både her og der
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVekkerklokka ringer halv ni i helgene. Synes det er deilig med litt tid alene før jeg vekker ungene i senest halv ti.
![]() |
|
|